مرد استرالیایی پس از مرگ دخترش در ماشین داغ از دولت انتقاد کرد

مرد استرالیایی پس از مرگ دخترش در ماشین داغ از دولت انتقاد کرد

دمای داخل خودرو به بیش از 60 درجه سانتیگراد رسید.

مردی در استرالیا پس از مرگ دو دختر کوچکش در داخل ماشین داغ از دولت کوئینزلند انتقاد می کند news.com.au. پیتر جکسون، پدر این دختران، گفت که اداره ایمنی کودکان ایالت علیرغم شکایات متعددی که از سوی وی ارائه شده بود، هیچ اقدامی انجام نداد. این حادثه غم انگیز در سال 2019 زمانی رخ داد که دارسی هلن (2 ساله) و کلوئه-آن کانلی (1 ساله) توسط مادرشان کری-آن کانلی در ماشینی خارج از خانه خود در بریزبن رها شدند. به گفته این منبع، در حالی که دمای هوا به بیش از 60 درجه سانتیگراد رسید، دختران کوچک به مدت 9 ساعت در ماشین بودند.

او گفت: “آنها نوزادان بی گناهی بودند: فقط یک و دو سال داشتند و تمام زندگی خود را در پیش داشتند.” news.com.au.

آقای جکسون افزود: “از آن زمان هر روز یک کابوس زنده بوده است. دنیای من از هم گسیخته شده است و من بعد از از دست دادن آنها هرگز مثل سابق نخواهم بود.”

دختران به دلیل اعتیاد زن به یخ (کریستال مت) مردند. آقای جکسون موافق است که مسئولیت نهایی بر عهده خانم کانلی بود، که وقتی دختران را “در ماشین های در حال جوش رها کردند” “روی یخ” بود، اما می خواهد که دولت کوئینزلند نیز بخشی از تقصیر را بپذیرد.

آقای جکسون مدعی شد که اداره ایمنی کودکان ایالت از مشکل اعتیاد خانم کانلی زمانی که مسئولیت مراقبت از کودکان را به او واگذار کردند، آگاه بود.

او گفت: “دانستن اینکه مرگ آنها هرگز و هرگز نباید اجازه داده می شد که اتفاق بیفتد، از دست دادن دارسی و کلویی را حتی بدتر می کند.”

او گفت: «آنها گزارش های مکرر در مورد خطری که دختران هر دو در حین مراقبت از مادرشان در آن قرار داشتند، نادیده گرفتند.

او همچنین ادعا کرد که در سال 2018، خانم کانلی به مقامات گفته بود که می‌خواهد «یکی از دختران را با آیفون عوض کند». news.com.au گزارش.