مرد آمریکایی کشته شد، پسرش پس از برخورد صاعقه در حالی که دست در دست داشت مجروح شد

مرد آمریکایی کشته شد، پسرش پس از برخورد صاعقه در حالی که دست در دست داشت مجروح شد

گریسون 6 ساله دست پدرش را گرفته بود که صاعقه به آقای باگز برخورد کرد.

عصر روز دوشنبه در تگزاس آمریکا، مردی 34 ساله بر اثر برخورد صاعقه بر اثر برخورد یک مرد 34 ساله جان خود را از دست داد و پسر خردسالش نیز به شدت مجروح شد.

بر اساس کمپین GoFundMe که توسط یکی از اعضای خانواده راه اندازی شده است، متیو بوگز به همراه دو پسرش، گریسون و الیجا، در حال قدم زدن در خیابان خود بودند، “که رعد و برق بدون هشدار از آسمان بیرون آمد.” گریسون 6 ساله دست پدرش را گرفته بود که صاعقه به آقای باگز برخورد کرد.

آنجلا بوگز، مادر این مرد 34 ساله، گفت KWTX وابسته به CBS آقای بوگز در آخرین لحظه با هم بودنشان به پسرش گفت: “دوستت دارم رفیق” او گفت: “او به تازگی به گریسون گفتن تمام شد. همان موقع بود که رعد و برق فرود آمد.”

طبق بیانیه اداره کلانتری شهرستان بوسک، تا زمانی که نیروهای امدادی اولیه به محل حادثه رسیدند، دو قربانی “واکنش نکردند”.

همچنین بخوانید | مدیر عامل سابق شیائومی هند از والدین می خواهد که از دادن تلفن های هوشمند به کودکان خودداری کنند. در اینجا چرا

پلیس اعلام کرد که پسربچه 6 ساله که “بدون واکنش، اما نفس می کشد” به بیمارستان محلی منتقل شد، در حالی که پدرش در صحنه فوت کرده است. طبق صفحه GoFundMe، گریسون اکنون در مرکز پزشکی کودکان Baylor Scott & White McLane در تمپل برای زندگی خود می جنگد.

این کودک پس از حادثه دچار تشنج های متعدد شد و برای کمک به تنفس او روی دستگاه تنفس مصنوعی قرار گرفت. مطابق با مردمMRI انجام شده در روز پنجشنبه آسیب به لوب فرونتال و عصب بینایی گریسون را نشان داد.

“امروز از دکتر پرسیده شد که آیا گریسون از خواب بیدار می شود یا خیر، و پاسخ او این بود: “نمی دانم.” او گفت که باید صبر کنیم تا بتوانیم داروهای آرامبخشی که او مصرف می کند کاهش دهیم تا ببینیم آیا او بیدار می شود یا خیر.”

آنها افزودند: “در حال حاضر ناشناخته های زیادی در مورد چگونگی بهبودی گریسون وجود دارد. اما خانواده ایمان خود را حفظ کرده اند که خدا برای شفای پسر نازنین ما تلاش می کند.”