مرد آمریکایی در زندانی که در شپش پوشیده شده بود، جسد پیدا شد، به اتهام سهل انگاری جنایی

مرد آمریکایی در زندانی که در شپش پوشیده شده بود، جسد پیدا شد، به اتهام سهل انگاری جنایی

گفته می شود که این مرد از مصرف داروهایش خودداری شده است. (نمایندگی)

واشنگتن، ایالات متحده آمریکا:

یک پزشکی قانونی خصوصی روز دوشنبه گزارش داد مردی که در زندان آتلانتا جسد پیدا شد، دچار سوءتغذیه، کم آبی بدن بود و یک ماه بود که داروی اسکیزوفرنی خود را مصرف نکرده بود.

در حالی که پزشکی قانونی رسمی شهرستان فولتون، جورجیا سپتامبر گذشته حکم داد که علت مرگ لاشون تامپسون 35 ساله “مشخص نشده است”، راجر میچل، یک پزشک متخصص که توسط خانواده تامپسون استخدام شده بود، گفت که او “تا حد مرگ غفلت شده است” و با او تماس گرفت. آن “قتل”.

خانواده تامپسون روز دوشنبه گزارش میچل را منتشر کردند و وکلایی که استخدام کردند از مقامات خواستند که مسئولیت آن را بپذیرند.

بن کرامپ، وکیل مشهور حقوق مدنی که پرونده های متعددی از سوء استفاده پلیس از آمریکایی های آفریقایی تبار را مورد بررسی قرار داده است، گفت: “به مدت 93 روز، یک شهروند بیمار روانی مورد بی توجهی شدید قرار گرفت.”

کرامپ گفت: “بنابراین روشن می کند که این یک مرگ طبیعی نبوده است. این یک قتل بوده است.”

تامپسون، مرد سیاه پوستی که بی خانمان بود، در 12 ژوئن 2022 در حالی که در پارکی خارج از یک مرکز مراقبت از کودکان آتلانتا خوابیده بود دستگیر شد.

او حکم سرقت معوقه داشت، اما به اتهام «تجاوز» به زندان افتاد که گفته می‌شد به افسران اجرای قانون تف کرده بود.

او در زندان ماند زیرا نمی توانست وثیقه لازم برای آزادی را بپردازد.

طبق گزارش میچل، تامپسون در دو ماه اول حبس خود در شرایط خوبی بود. ارائه دهنده سلامت روان زندان در 27 ژوئیه او را در یک سلول تمیز، زندگی عادی، سالم و مصرف داروهای خود برای اختلالات دوقطبی و اسکیزوافکتیو گزارش داد.

اما میچل گفت که برای 43 روز آینده سوابق “حداقلی” در مورد مراقبت از او وجود دارد و هیچ سابقه ای از دریافت داروهایش بین 11 اوت تا مرگش وجود ندارد.

زمانی که میچل توانست چند روز پس از مرگش بدن او را معاینه کند، متوجه شد تامپسون از سوء تغذیه و کم آبی رنج می برد، 18 درصد وزن بدنش را از دست داده بود و به شپش بدن مبتلا شده بود.

کرامپ از مقامات محلی خواست تا در مورد این مرگ تحقیق کنند، اما مستقیماً کسی را به قتل یا طرح دعوای مدنی متهم نکرد، همانطور که در بسیاری از موارد قبلی مربوط به مرگ به دست پلیس انجام داده است.

کرامپ که مرگ تامپسون را “سهل انگاری جنایتکارانه” خواند، گفت: “کسی باید در این مورد پاسخگو باشد.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)