شهروندان چینی از فلوریدا شکایت کردند – RT World News

قوانینی که اخیراً تصویب شده است، اتباع خارجی خاصی را از خرید ملک در ایالت منع می کند

گروهی از شهروندان چینی مقیم فلوریدا از دولت ایالتی شکایت کرده اند تا قانون جدیدی را به چالش بکشند که افراد از چین و سایر کشورها را ممنوع می کند. “کشورهای مورد توجه” از مالکیت زمین، در نظر گرفتن میزان “دراکونیایی” و “تبعیض آمیز.”

شاکیانی که توسط شعبه فلوریدا اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا (ACLU) نمایندگی می شوند، روز دوشنبه علیه مقامات ایالتی شکایت کردند و ادعا کردند که قانون SB 264، ممنوعیت های تبعیض آمیز بر مالکیت و خرید اموال غیرمنقول بر اساس نژاد، قومیت، بیگانگی و منشاء ملی اعمال می کند.

مهاجران آسیایی بخشی از بافت فلوریدا هستند. برای صدها سال، آنها به جوامع ما کمک کرده اند و این ایالت را خانه خود کرده اند.” دانیل تیلی، مدیر حقوقی ACLU فلوریدا در بیانیه ای گفت و افزود “سیاست های تبعیض آمیز اعمال شده توسط دولت DeSantis بدون کنترل نخواهد ماند.”


ایالت آمریکا TikTok را به طور کامل ممنوع می کند

این قانون که از اول ژوئیه اجرایی می شود، شهروندان چینی را که تابعیت دوگانه آمریکایی ندارند، از خرید املاک در فلوریدا منع می کند و محدودیت های کمی سخت تری را برای اتباع خارجی از روسیه، ایران، کره شمالی، سوریه، کوبا و ونزوئلا اعمال می کند. که همگی دوبله شدند “کشورهای مورد توجه” توسط قانونگذار ایالتی هر کشوری در حال حاضر تحت تحریم های ایالات متحده است و همه آنها را دشمنان واشنگتن می دانند.

علاوه بر ACLU، صندوق دفاع حقوقی و آموزش آمریکایی آسیایی و یک شرکت حقوقی محلی دیگر نیز از شهروندان چینی در پشت این دعوی نمایندگی می‌کنند. آنها استدلال کرده اند که این اقدام بر اساس الف است “دلیل نادرست” و «به‌طور ناعادلانه مردم چین را با اقدامات دولتشان یکی می‌داند». اصرار وجود دارد هیچ مدرکی دال بر آسیب امنیت ملی ناشی از مالکیت املاک توسط مردم چین در فلوریدا وجود ندارد.


گروه حامی سیاهپوستان نسبت به سفر به ایالت آمریکا هشدار داد

حامیان SB 264 و لوایح مشابه ارائه شده در سراسر ایالات متحده ادعا کرده اند که چنین قوانینی برای محافظت از تجاوزات حزب کمونیست چین و سایر کشورهای متخاصم، که ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا به آن متهم کرده است، مورد نیاز است. “بلعیدن” اموال ایالات متحده برای اهداف شوم، از جمله زمین های کشاورزی و مناطق مجاور پایگاه های نظامی.

سخنگوی ویلتون سیمپسون، کمیسر کشاورزی فلوریدا، که در شکایت به عنوان متهم نام برده شد، گفت که مقامات ایالتی اکنون در حال بررسی پرونده هستند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: