مردی که توسط خروس خود چاقو خورد (ویدئو) – RT World News

به گزارش رسانه‌های محلی، جنگ خروس‌ها در شهر کولیما در مرکز غرب مکزیک، پس از اینکه خروس جنگی علیه اربابش مخالفت کرد، به حمام خون تبدیل شد.

فیلمی که از کابین خلبان در فضای مجازی پخش می شود، دو مرد را نشان می دهد که خروس های خود را برای دعوا در مقابل یکدیگر قرار می دهند. به نظر می رسد که پرندگان از خارهای مصنوعی استفاده می کنند که آنها را قادر می سازد حداکثر آسیب را به حریف خود وارد کنند.

اما یکی از پرندگان تصمیم گرفت به جای خروس رقیب به ارباب خود حمله کند و در عرض چند ثانیه چندین ضربه به پای او زد. صاحب خروس در نهایت توانست خروس خود را بگیرد و پرنده مقابل از فرصت استفاده کرد و چند نوک به آن زد.

این مرد همچنین در این درگیری از بازو زخمی شد، اما هنوز مشخص نیست که کدام یک از پرندگان مسئول آن بوده است. مرد سپس با ریختن خون از پایش به زمین افتاد، زیرا خروس ظاهراً به یک رگ اصلی نفوذ کرده بود.

پس از آن جمعیت تماشاگر خروس‌ها برای پانسمان کردن پای مرد هجوم آوردند و او را از کابین بیرون کشیدند. فیلم فوق العاده گرافیکی اضافی که پس از این حادثه گرفته شده است نشان می دهد که این مرد حداقل سه ضربه عمیق به پای خود وارد کرده است.

خروس‌بازی در بیشتر مکزیک قانونی – یا حداقل قابل تحمل است – و این جنگ‌ها معمولاً در طول نمایشگاه‌های منطقه‌ای و جشن‌های دیگر برگزار می‌شود.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: