خانواده سلطنتی بریتانیا از جزئیات جدیدی از تاجگذاری پادشاه چارلز و انتشار ایموجی رونمایی کردند

خانواده سلطنتی بریتانیا از جزئیات جدیدی از تاجگذاری پادشاه چارلز و انتشار ایموجی رونمایی کردند

آخرین برنامه های منتشر شده برای مراسم تاج گذاری. (فایل)

لندن:

خانواده سلطنتی بریتانیا روز یکشنبه جزئیات جدیدی را درباره تاجگذاری پادشاه چارلز سوم در ماه آینده فاش کردند، از جمله ایموجی جدید توییتر بر اساس تاج پادشاهی که پادشاه در این مراسم تاریخی بر سر خواهد گذاشت.

چارلز 74 ساله بلافاصله پس از مرگ ملکه الیزابت دوم در سپتامبر گذشته و پس از شکستن رکورد 70 ساله سلطنت خود به پادشاهی رسید، اما به طور رسمی در مراسمی در 6 می در کلیسای وست مینستر لندن تاج گذاری خواهد کرد.

آخر هفته سه روزه همچنین دارای یک کنسرت پر ستاره، “ناهار بزرگ” در سراسر کشور و طرح های داوطلبانه، و همچنین راهپیمایی های سنتی سلطنتی مرتبط با تاج گذاری خواهد بود.

کاخ باکینگهام با پرده برداری از جزئیات تشریفاتی، گفت که ایموجی جدید ایجاد شده به مناسبت تاریخی بر اساس تاج سنت ادوارد قرن هفدهمی است.

قطعه اصلی جواهرات معروف تاج پادشاهی بریتانیا که توسط مادر فقید چارلز در مراسم تاجگذاری وی در سال 1953 پوشیده شده بود، هفت دهه بعد برای او تغییر یافته است.

زمانی که از هر یک از هشتگ‌های مختلف – از جمله #Coronation، #CoronationBigLunch و #TheBigHelpOut استفاده شود، این موتیف در توییتر ظاهر می‌شود.

این کانال‌های رسانه‌های اجتماعی سلطنتی را دنبال می‌کند که در سال گذشته – فقط سه ماه قبل از مرگ الیزابت در سن 96 سالگی – یک شکلک کورگی با تاج به نام PJ را برای جشن پلاتینیوم الیزابت استفاده کردند.

کورگی ها نژاد سگ مورد علاقه ملکه فقید بودند.

سرویس کوچک شده

آخرین برنامه‌هایی که برای مراسم تاج‌گذاری منتشر شد – که در آن کامیلا همسر چارلز نیز به عنوان همسر ملکه تاج گذاری می‌شود – تأیید می‌کند که این مراسم نسبت به مراسمی که در سال 1953 برگزار شد، پیچیده‌تر خواهد بود.

این زوج سلطنتی در مسیر کوتاه‌تری سفر خواهند کرد و در بازگشت به کاخ باکینگهام، تنها با استفاده از مربی 260 ساله گلد استیت، سنت شکنی خواهند کرد.

این جفت سفر 1.3 مایلی (2.1 کیلومتری) به خارج – معروف به صفوف پادشاه – را از کاخ در اتوبوس مدرن‌تر و راحت‌تر Diamond Jubilee State انجام خواهند داد.

دارای ضربه گیر، گرمایش و تهویه مطبوع.

این سرویس در ساعت 11 صبح (1000 GMT) آغاز خواهد شد و انتظار می رود بسیار کوتاهتر از سال 1953 باشد که تقریباً سه ساعت به طول انجامید.

کاخ همچنین آرایه‌ای گران‌بهای از جواهرات تاج را تأیید کرد که در این مراسم یک ساعته مورد استفاده قرار می‌گیرد، که در میان عناصر دیگر شامل گوی، شمشیر و عصا خواهد بود.

روز جمعه، فاش شد که بیش از 850 نماینده جامعه و خیریه از سراسر بریتانیا به این مراسم دعوت شده اند، که در آن افراد سلطنتی، رهبران و سران کشورها نیز حضور خواهند داشت.

آنها شامل 450 دریافت کننده مدال امپراتوری بریتانیا — که برای موفقیت یا کمک به خدمات در جوامع محلی اعطا می شود — و 400 جوان نماینده سازمان های خیریه هستند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)