مردی از پرواز در ایالات متحده پس از غرق شدن بر اثر گریه کودک خارج شد

مردی از پرواز در ایالات متحده پس از غرق شدن بر اثر گریه کودک خارج شد

با وجود درخواست های متعدد برای آرام شدن، مرد همچنان به فریاد زدن ادامه می دهد.

پرواز با نوزاد کار آسانی نیست. برخی از نوزادان به اندازه کافی صبور نیستند تا از طریق امنیت فرودگاه منتظر بمانند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به دلیل تغییرات ناگهانی و سخت فشار هوا شروع به گریه کنند. این اغلب منجر به عصبانیت و گریه کودکان در نتیجه ناراحتی می شود که اغلب برای والدین خجالت آور می شود. طبق گزارشی که در USA Today منتشر شده است، در نمونه مشابه، مسافری در پرواز خطوط هوایی ساوت وست به مقصد فلوریدا احساس ناراحتی کرد و خونسردی خود را نسبت به گریه نوزاد از دست داد.

این حادثه در دوربین گزارش شد و کلیپ در فضای مجازی پخش شد. این ساختمان تنش در پرواز را نشان می دهد که به دلیل آب و هوای بد مجبور به توقف در پالم بیچ شد. در این کلیپ کوتاه، صدای جیغ کودک شنیده می شود که خدمه هواپیمایی در تلاش برای پراکنده کردن اوضاع هستند.

مردی در فیلمی که توسط یک مسافر ضبط شده از مهماندار هواپیما می پرسد: “می توانید کودک را آرام کنید، لطفا؟ من هدفون داشتم. خواب بودم.” او می افزاید: “چرا بچه داد می زند؟ من جیغ نمی زنم. می خواهید فریاد بزنم؟ جیغ می زنم. لطفا بچه را متوقف کنید. ما در یک قوطی حلبی هستیم با یک کودک در اتاقک اکو … می توانید پایین بیاورید. آن صدا؟”

مسافر کنارش سعی می کند او را آرام کند اما مرد به فریادش ادامه می دهد. با پیشروی ویدیو، سایر مسافران نیز به او یادآوری می‌کنند که او مردی بالغ است که درباره یک نوزاد بحث می‌کند.

“من برای داشتن یک پرواز راحت هزینه بلیط پرداخت کردم. آن کودک 40 دقیقه است که گریه می کند!” مرد بحث می کند.

با این حال، با وجود درخواست های متعدد برای آرام شدن، مرد همچنان به فریاد زدن ادامه می دهد. خدمه سپس به مقامات هشدار می دهند. این ویدئو با این مرد به پایان می رسد که توسط نیروهای امنیتی و اجرای قانون از فرودگاه اورلاندو خارج می شود در حالی که او والدین را متهم می کند که کودک را ساکت نگه نمی دارند.

در کل کلیپ، مارک گرابوفسکی، مسافری که فیلم را ضبط کرده است، در حال لبخند زدن و قهقهه زدن به دوربین دیده می شود. “این برای همه کمی ناهموار و ناراحت کننده بود و کودک ناراحت بود، اما به دلیل آب و هوا نمی توانستیم بلند شویم و روی صندلی هایمان بسته شده بودیم. این مسافر دیگر در ویدئو اساساً گفت ببند که او به ایستگاه محلی FOX35 گفت.

وی همچنین گفت که خدمه پرواز این زن و نوزادش را به منطقه دیگری از هواپیما منتقل کردند.

در بیانیه ای، Southwest Airlines گفت: “ما از خدمه خود به دلیل حرفه ای بودن برجسته در هنگام مدیریت یک موقعیت چالش برانگیز قدردانی می کنیم و از صبر سایر مشتریان خود که مجبور به تجربه این رفتار بودند قدردانی می کنیم.”