توییت ایلان ماسک در حالی که توییتر تیک های آبی قدیمی را حذف می کند

از زمانی که پست او به اشتراک گذاشته شد، واکنش بسیاری از کاربران اینترنتی را به همراه داشت.

سایت میکروبلاگینگ توییتر تیک های آبی قدیمی را از نمایه های کاربران حذف کرد و افراد مشهور، ورزشکاران، سیاستمداران، روزنامه نگاران و غیره وضعیت تایید شده خود را از دست دادند. بسیاری از کاربران توییتر به وب سایت رفتند و در مورد همان پست گذاشتند. این حرکت که توسط مالک جدید الون ماسک انجام شد، تنها به مشترکین آبی توییتر اجازه می‌دهد که نشان تأیید آبی را داشته باشند. در این میان، آقای ماسک توییت کرد که از چند جهت برای او “روز عالی” بود.

او دو ساعت پیش در وب سایت میکروبلاگینگ گفت: «از بسیاری جهات یک روز عالی بود.

از زمانی که پست او به اشتراک گذاشته شد، واکنش بسیاری از کاربران اینترنتی را به همراه داشت.

یکی از کاربران گفت: “فقط یک آیین جدید بسازید، شما می دانید چگونه این کارها را انجام دهید.”

“چه روز الهام بخش و شگفت انگیزی بود، ممنون که هستید!” یک نفر دیگر را اضافه کرد

نفر سوم گفت: “ما خیلی مدیون شما هستیم. از شما برای این همه تلاش و فداکاری هایی که برای بشریت انجام داده اید متشکرم.”

در توییت دیگری آمده است: “تغییر بازی، همه تیک های آبی از بین رفته اند.”

سرویس اشتراک ممتاز برای کاربران یک علامت آبی در کنار نمایه مشترکین اضافه می کند و همچنین به آنها امکان دسترسی زودهنگام به ویژگی های جدید معرفی شده توسط پلت فرم میکروبلاگینگ را می دهد. این موارد شامل ویرایش توییت است که به کاربران امکان می دهد پست های توییتر خود را در عرض 30 دقیقه ویرایش کنند، نمادهای برنامه های سفارشی، تصاویر پروفایل NFT و پوشه های نشانک. این سرویس برای دستگاه های تحت وب، iOS و اندروید در دسترس است. همانطور که در وب سایت میکروبلاگینگ آمده است، هزینه اشتراک ماهانه برای کاربران iOS و اندروید در هند 900 روپیه است در حالی که این هزینه برای نسخه وب کمتر از 650 روپیه در ماه است.

بسیاری از کاربران همچنین شادی او را به پرتاب موشک استارشیپ اسپیس ایکس پس از انفجار موفقیت آمیز قبل از انفجار در اولین پرواز آزمایشی خود نسبت دادند. با وجود شکست در تکمیل آزمایش کامل پرواز، اسپیس ایکس آن را موفقیت آمیز اعلام کرد.

رئیس شرکت، ایلان ماسک، پرتاب موشک استارشیپ را ستایش کرد و در توییتی نوشت: “تبریک @SpaceX برای پرتاب آزمایشی هیجان انگیز Starship! ما برای پرتاب آزمایشی بعدی در چند ماه چیزهای زیادی یاد گرفتیم.”