مدیر فنی مقتول مهاجم خود – پلیس – اخبار RT World را می شناخت

یک کارآفرین فناوری در حمله مرگبار باب لی بنیانگذار Cash App در سانفرانسیسکو دستگیر شد.

پلیس سانفرانسیسکو یک کارآفرین 38 ساله فناوری را به دلیل قتل با چاقو در هفته گذشته باب لی بنیانگذار Cash App دستگیر کرد و گفت که او از آشنایان قربانی بوده است و بنابراین قتل بازتاب خشونت تصادفی در شهر نبوده است. خیابان ها

پلیس گفت: نیما مومنی، مشاوری که در حومه امریویل سانفرانسیسکو زندگی می کند، روز پنجشنبه دستگیر و به اتهام قتل به زندان محکوم شد. او قرار است روز جمعه در دادگاه محاکمه شود، و دادستان ها قصد دارند درخواست کنند که بدون وثیقه در انتظار محاکمه اش نگهداری شود زیرا او امنیت عمومی را به خطر می اندازد.

“بازرسان ما به طور خستگی ناپذیر تلاش کرده اند تا این دستگیری را انجام دهند و این پرونده را برای خانواده لی و عزیزانش به دست عدالت بسپارند، همانطور که ما برای هر قتلی که در این شهر رخ می دهد انجام می دهیم.” ویلیام اسکات، رئیس پلیس، در یک نشست خبری به خبرنگاران گفت.

لی 43 ساله حوالی ساعت 2:30 بامداد روز 4 آوریل در مرکز شهر سانفرانسیسکو حداقل دو ضربه چاقو از ناحیه سینه مورد اصابت قرار گرفت. او اندکی پس از انتقال به بیمارستان محلی جان باخت. ویدئوی تکان‌دهنده‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، او را نشان می‌دهد که بعد از چاقو در حال تکان خوردن است و سعی می‌کند کمک بگیرد. با تلفن همراهش 911 را گرفت و فریاد زد: “کمک کن، یکی به من چاقو زد!”


باب لی بنیانگذار Cash App به قتل رسید - رسانه

اسکات از صحبت در مورد جزئیات حادثه یا انگیزه احتمالی خودداری کرد و گفت که پرونده هنوز در دست بررسی است. با این حال، او و دادستان منطقه بروک جنکینز تاکید کردند که مظنون و قربانی یکدیگر را می‌شناختند. جنکینز کاربران شبکه های اجتماعی، از جمله مالک توییتر، ایلان ماسک، را به دلیل گمانه زنی های نادرست در مورد قتل سرزنش کرد.

اظهارات بی پروا و غیرمسئولانه، مانند آنچه در توییت آقای ماسک وجود دارد، که شرایط نادرستی در مورد مرگ آقای لی را فرض می کند، باعث گمراهی جهان در برداشت آنها از سانفرانسیسکو می شود و همچنین بر پیگیری عدالت برای قربانیان جنایت تأثیر منفی می گذارد. در زمانی که پلیس در تلاش برای حل یک پرونده بسیار دشوار است، اطلاعات نادرست را منتشر می کند. جنکینز به خبرنگاران گفت.

پس از انتشار خبر مرگ لی، مشک گفت: «بسیاری از افرادی که من می شناسم مورد حمله شدید قرار گرفته اند. جنایت خشونت آمیز در سانفرانسیسکو وحشتناک است و حتی اگر مهاجمان دستگیر شوند، اغلب بلافاصله آزاد می شوند. او همچنین جنکینز را تگ کرد و پرسید که آیا این شهر است یا خیر “اقدام قوی تر برای زندانی کردن مجرمان مکرر خشونت آمیز.”

جنکینز اعتراف کرد که قتل یک مبتکر برجسته فناوری شهر ما و حتی فراتر از آن را تکان داده است. او افزود، از زمان تصدی پست ریاست جمهوری در جولای گذشته، من خستگی ناپذیر کار کرده ام تا اطمینان حاصل کنم که سانفرانسیسکایی ها نه تنها احساس امنیت می کنند، بلکه در واقع امن تر هستند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: