مدیر عامل شرکت هندی اوریجین اودای تامبار در هیئت مشاوره عدالت نژادی در ایالات متحده

مدیر عامل شرکت هندی در هیئت مشاوره عدالت نژادی در ایالات متحده

Udai Tambar مدیر عامل و رئیس تنیس و یادگیری نوجوانان نیویورک است.

نیویورک:

Udai Tambar، مدیر عامل هندی الاصل که در خدمات توسعه جوانان در ایالات متحده فعالیت می کند، در میان 15 کارشناس است که به عنوان اعضای هیئت مشاوره عدالت نژادی تازه تاسیس در شهر نیویورک منصوب شده است.

آقای تامبر، مدیرعامل و رئیس تنیس و یادگیری نوجوانان نیویورک (NYJTL) به عنوان یکی از اعضای هیئت مشورتی اجرای اصلاحات منشور عدالت نژادی، که هفته گذشته توسط شهردار اریک آدامز و کمیسر دفتر شهرداری سیدیا شرمن راه اندازی شد، معرفی شد. .

طبق بیانیه دفتر شهردار، هیئت مدیره کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که شهر نیویورک همچنان به رهبری کشور در کارهای نوآورانه و برابری نژادی ادامه می دهد و تغییرات منشور جدید شهر را انجام می دهد.

تامبر در این بیانیه گفته است: “من از شراکت با هیئت مشورتی جدید برای نمایندگی انعطاف پذیرترین جوامع نیویورک هیجان زده هستم.”

اکثر خانواده‌هایی که در NYJTL خدمت می‌کنیم، BIPOC (سیاه‌پوست، بومی و رنگین پوست) نیویورکی هستند، و بسیار مهم است که این زیرساخت جدید برابری نژادی تضمین کند که آنها در جامعه‌ای زندگی می‌کنند که در آن می‌توانند شکوفا شوند و به بهترین شکل ممکن برسند. بالقوه.»

طبق این بیانیه، این اصلاحات در جریان انتخابات عمومی نوامبر 2022 به قانون تبدیل شد و اولین مورد از این نوع در کشور است.

“اینها بیانیه ای از ارزش ها را به منشور شهر اضافه کردند؛ شهر را ملزم به ایجاد یک دفتر و کمیسیون عدالت نژادی و همچنین طرح هایی با محوریت عدالت نژادی کرد؛ و از شهر خواست تا هزینه واقعی زندگی ساکنان شهر را اندازه گیری کند.” بیانیه گفت.

تامبار اخیراً به عنوان معاون بهداشت جامعه در Northwell Health خدمت کرده است و در حال حاضر رئیس و مدیر عامل NYJTL، بزرگترین برنامه غیرانتفاعی تنیس و آموزش جوانان در ایالات متحده است.

او بخش اعظمی از حرفه خود را وقف خدمت به جوانان کرده است، از جمله خدمت به عنوان رئیس ستاد و مدیر خدمات جوانان و کودکان برای معاون شهردار نیویورک در امور بهداشت و خدمات انسانی و به عنوان مدیر اجرایی برای اقدام جوانان آسیای جنوبی (SAYA!) در بیانیه آمده است که خدمات جامع توسعه جوانان را برای جامعه کم منابع نیویورک در جنوب آسیا ارائه می دهد.

تامبار از دانشگاه کرنل با مدرک لیسانس هنر فارغ التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشد را در امور عمومی از دانشگاه پرینستون دریافت کرد. او اخیراً در برنامه آموزش اجرایی مدرسه بازرگانی هاروارد شرکت کرد و گواهینامه دیدگاه های استراتژیک در مدیریت غیرانتفاعی دریافت کرد. PTI GRS GRS