مدیر عامل سابق گوگل تقریباً از هوش مصنوعی برای پیروزی در انتخابات برای دموکرات ها استفاده کرد – رسانه – اخبار RT World

اریک اشمیت از اجرای طرح یک میلیون دلاری برای اکتشاف با استفاده از فناوری برای جمع آوری آرا کوتاهی کرد.

بر اساس گزارشی که روز پنجشنبه از Axios منتشر شد، اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل، تقریباً یک میلیون دلار برای آزمایش بهترین روش استفاده از هوش مصنوعی برای پیروزی در انتخابات برای دموکرات ها سرمایه گذاری کرد، اما در آخرین لحظه از آن عقب نشینی کرد.

اکسیوس فاش کرد که این پیشنهاد که از یکی از زیرمجموعه‌های سازمان بشردوستانه او به نام OneOne Ventures بود و مربوط به اوایل این ماه بود، حداقل سه تیم فنی را مجبور به کار روی ابزارهای جدید هوش مصنوعی مرتبط با تبلیغات سیاسی می‌کرد. نتایج در طول مسابقه 2024 آزمایش می شد.

با این حال، این میلیاردر در نهایت این طرح را به دلایلی رد کرد که از انتشار عمومی از طریق سخنگوی Schmidt Futures، سازمان مادر OneOne خودداری کرد. طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود که دموکرات متعهد همچنان درگیر نوعی پروژه هوش مصنوعی مرتبط با انتخابات برای رقابت آینده باشد.


واکنش ترامپ به اعلام انتخاب مجدد بایدن

جمهوری خواهان قبلاً تبلیغی را برای سال 2024 که توسط هوش مصنوعی تولید می شود منتشر کرده اند و با اعلام رسمی ریاست جمهوری جو بایدن برای انتخاب مجدد جو بایدن، با یک نقطه 30 ثانیه ای “بیت بایدن” که مجموعه ای از عکس های فاجعه آمیز “چه می شود اگر” توسط کامپیوتر را به نمایش می گذارد، مقابله کرده اند. در این کلیپ، پیروزی بایدن با حمله چین به تایوان، بسته شدن 500 بانک منطقه ای، 80000 مهاجری که از مرز آمریکا و مکزیک عبور کردند و شهر سانفرانسیسکو به نحوی درهای خود را بسته است، به دنبال دارد.

اگر خط کوچکی از متن در گوشه سمت چپ بالا که نشان می‌دهد آگهی با هوش مصنوعی تولید شده است، نبود، تصاویر به راحتی می‌توانستند به صورت واقعی به مخاطبان انسانی منتقل شوند. پیش‌بینی می‌شود که دیپ‌فیک‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی در ماه‌های قبل از انتخابات اختلالات عمده‌ای در چرخه اخبار ایجاد کنند، اگرچه این فناوری به سرعت در حال پیشرفت است که نمی‌توان گفت تا اکتبر 2024 چه چیزی ممکن است جعل شود.

اشمیت پس از کاهش 8.5 میلیون دلاری در رقابت های انتخاباتی 2020، 4 میلیون دلار برای انتخابات میان دوره ای 2022 سرمایه گذاری کرد و انتظار می رود در سال 2024 نیز کمک های بزرگی انجام دهد. مدیر عامل سابق گوگل از نرم افزارهای تجزیه و تحلیل رأی دهندگان و سایر پیشرفت های فناوری برای کمپین های دموکرات حمایت مالی کرده است و تأثیر او به شدت در سیاست فناوری دولت بایدن احساس شده است.

سال گذشته، اشمیت اعلام کرد که 125 میلیون دلار از طریق Schmidt Futures به محققان هوش مصنوعی اهدا می کند. “مشکلات سخت” در این زمینه، توضیح داد که او امیدوار است ضمن پرداختن به تحولات لرزه‌ای که انتظار می‌رود در بازار کار و اقتصاد ایجاد کند، نحوه درک و مصرف اطلاعات انسان‌ها، و ادغام انسان و ماشین، ملاحظات اخلاقی را در این فناوری به کار گیرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: