مجری تلویزیون ایالات متحده قبل از مرگش اظهار تاسف می کند: «من فرهنگ را خراب کرده ام» – RT World News

جری اسپرینگر، ماه‌ها پس از انعکاس تأثیر برنامه‌های گفتگوی پرحاشیه‌اش در روز، در ۷۹ سالگی درگذشت.

جری اسپرینگر اسطوره تلویزیون آمریکایی در سن 79 سالگی پس از ابتلا به سرطان پانکراس درگذشت. گزارش شده که او چند ماه پیش، چند هفته پس از عذرخواهی در یک مصاحبه پادکست به دلیل تأثیری که برنامه گفتگوی همنامش بر فرهنگ آمریکایی داشت، به این بیماری مبتلا شد.

طبق بیانیه خانواده اش، اسپرینگر روز پنجشنبه در خانه خود در حومه شیکاگو در آرامش درگذشت. “نمایش جری اسپرینگر” اولین بار در سال 1991 پخش شد و به مدت 27 سال روی آنتن رفت و بینندگان را با موضوعاتی پر سر و صدا – از مردی که با اسب ازدواج کرد تا زنی تراجنسیتی که ادعا می‌کرد پاهای خود را با اره قطع کرده است – و تماشاگران استودیویی خشمگین که سینه‌ها را به نمایش می‌گذاشتند، معرفی کرد. برهنه کردن زنان و نزاع های گاه به گاه با مهمانان جنجالی.

ظاهر شدن در نوامبر گذشته در “پشت طناب مخملی” پادکست، اسپرینگر میراث نمایش خود را منعکس کرد. دیوید یونتف مجری برنامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا او خود را چنین می داند یا خیر “پدربزرگ تلویزیون واقعیت،” اسپرینگر پاسخ داد، “نه، من فقط عذرخواهی می کنم. خیلی متاسفم. من چه کار کرده ام؟ من فرهنگ را خراب کردم.» او سپس با کنایه گفت: «فقط امیدوارم جهنم آنقدر داغ نباشد زیرا من واقعاً راحت می سوزم. من خیلی کم‌کمکلم هستم و این من را نگران می‌کند.»

اسپرینگر از موفقیت تجاری نمایش خود شانه خالی کرد و گفت: من فقط یک آدم بدبخت هستم که شانس آوردم. وقتی بزرگ شدم هرگز فکری در ذهنم نبود که در تجارت نمایشی حضور داشته باشم.”

اسپرینگر متولد لندن قبل از فعالیت در تلویزیون، یک وکیل حرفه ای بود و در کمپین ریاست جمهوری سال 1968 رابرت اف کندی کار می کرد. او در سال 1977 در سن 33 سالگی به عنوان شهردار سینسیناتی، اوهایو انتخاب شد.


جری اسپرینگر توضیح می دهد که چرا «قاضی جری» تا این حد به برنامه تاک شو معروفش شبیه است

شرکتی که صاحب ایستگاه بود، اتفاقاً صاحب برنامه‌های گفتگوی روزانه سندیکایی ملی نیز بود. هنگامی که یکی از مجریان در سال 1991 بازنشسته شد، مدیرعامل اسپرینگر را برای میزبانی یک برنامه گفتگوی روزانه جدید انتخاب کرد. “من به عنوان یک کارمند به آن منصوب شدم و سپس ناگهان نمایش شروع شد.” او به یاد آورد. “بنابراین من بدون هیچ فکری به تجارت نمایشی پایان دادم. من استعداد خاصی در تجارت نمایشی ندارم.»

پس از پایان برنامه گفتگوی خود در سال 2018، اسپرینگر به تولید پادکست پرداخت، یک برنامه دوستیابی کوتاه مدت به نام ‘بار سفر’ و یک نمایش دادگاه فراخوان شد قاضی جری. او همچنین به عنوان میزبان حضور داشت ‘مسابقه ی کشف استعداد آمریکا’ و یک برنامه گفتگوی رادیویی او میزبانی کرد “خانم جهان” و “خانم جهان” مسابقات زیبایی، و همچنین قسمت هایی از WWE Raw کشتی او همچنین به عنوان یک شرکت کننده در مسابقه ظاهر شد “رقصیدن با ستاره ها” و “خواننده نقابدار.”

“توانایی جری در برقراری ارتباط با مردم قلب موفقیت او در همه تلاش هایش بود، خواه سیاست، پخش برنامه یا فقط شوخی با افرادی در خیابان که می خواستند یک عکس یا یک کلمه داشته باشند.” در بیانیه خانواده وی آمده است.

بیشتر بخوانید:
آمریکا، برنامه تلویزیونی واقعیت، با کیفرخواست ترامپ به عمق جدیدی می رسد

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: