اطلاعات آلمان جناح جوانان AfD را “افراطی” می‌داند – RT World News

اعضای Junge Alternative را می توان به طور مخفیانه تحت نظر گرفت و تلفن های آنها را تحت عنوان نامگذاری شده شنود کرد

آژانس اطلاعات داخلی آلمان در مطبوعاتی اعلام کرد که اداره فدرال حفاظت از قانون اساسی آلمان (BfV) یونگه آلترناتیو (JA)، شاخه جوانان حزب راستگرای Alternative fur Deutschland (AfD) را یک سازمان افراطی اعلام کرده است. روز چهارشنبه منتشر شود.

دی ولت روز چهارشنبه گزارش داد که اعضای JA می توانند با تمام ابزارهای اطلاعاتی موجود در اختیار BfV، از جمله نظارت مخفیانه، مخبران محرمانه و شنود تلفن مورد هدف قرار گیرند. نامگذاری افراطی، استخدام آنها توسط دولت یا دریافت مجوز تسلیحات را دشوارتر می کند. BfV گروه جوانان را تحت نظر داردمورد مشکوکافراط گرایی از ژانویه 2019.

خصومت گروه جوانان با مهاجران در تصمیم BfV نقش اساسی داشت، زیرا آژانس توضیح داد که دیدگاه JA در مورد آلمان به عنوان کشوری متشکل از آلمانی‌ها که سایر قومیت‌ها و مهاجران را شهروندان درجه دوم می‌دانند، با قانون اساسی کشور ناسازگار است.

JA از یک ” پشتیبانی می کندملتی که تا حد امکان از نظر قومیتی همگن است، مهاجران غیراروپایی را به عنوان ادغام اساساً غیرممکن کنار می‌گذارد و بزرگترین خطر را در یک مبادله جمعیتی کنترل شده برای نابودی «مردم اروپایی رشد یافته» می‌بیند.BfV اعلام کرد.


آلمان به پیش نویس نظامی نیاز دارد - رهبر ذخیره

به ویژه، به مهاجرانی که دارای پیشینه مسلمان (فرض شده) هستند، ویژگی های منفی به شیوه ای گسترده، مانند عقب ماندگی فرهنگی و تمایل نامتناسب به جنایت و خشونت، صرفاً به دلیل اصل و مذهبشان نسبت داده می شود.آژانس ادامه داد. JA همچنین سیستم دموکراتیک آلمان را تحقیر می کند و مدعی است که اعضا فقط مخالفان سیاسی را هدف قرار نمی دهند بلکه خود سیستم دموکراسی را بدنام می کنند.

بر اساس گزارش‌ها، ج.ای در حال بررسی گزینه‌های قانونی خود است، اگرچه این گروه گفت که از نامگذاری افراطی یا تلاش سرویس‌های اطلاعاتی برای سرکوب مخالفان تعجب نکرده است.

صرف نظر از اینکه آنها منتقد مهاجرت هستند، منتقد اقدامات کرونا یا طرفدار صلح – هر شکلی از مخالفت واقعی در این کشور به طور سیستماتیک توسط این مقام مورد انگ انگ زده می شود.هیئت مدیره JA اعلام کرد.

در حالی که AfD در 15 مجلس از 16 پارلمان ایالتی دارای کرسی است و از حمایت 15 تا 17 درصد از رای دهندگان برخوردار است که بالاترین تعداد آن از زمان تأسیس ده سال پیش تاکنون است، این حزب به طور غیرقانونی از دو کانال اصلی خبری عمومی بسته شده است. مارس گذشته به عنوان تهدیدی مشکوک برای دموکراسی شناخته شد.

اگر AfD همان لقب افراطی را به شاخه جوانانش داده شود، برخی در این حزب می ترسند که در نهایت ممنوع شود.