مجازات های سختی برای کسانی که در برابر واکسیناسیون اجباری در اتریش مقاومت می کنند در نظر گرفته شده است – گزارش ها – اخبار RT World

بر اساس پیش نویسی که به رسانه ها درز کرد، افرادی که مکرراً پس از اجباری شدن ایمن سازی احضار واکسیناسیون کووید-19 در اتریش را نادیده می گیرند، ممکن است با جریمه هایی تا سقف 8100 دلار یا چندین هفته پشت میله های زندان روبرو شوند.

بر اساس پیش نویس افشا شده قانون حفاظت از واکسیناسیون کووید-19 که توسط روزنامه دی پرس اتریش مشاهده شده است، افرادی که در اتریش در برابر واکسیناسیون مقاومت می کنند ممکن است به زودی با مجازات های سختی روبرو شوند. در صورت تصویب، این قانون که قرار است در ماه فوریه اجرایی شود، هم برای شهروندان این کشور آلپ و هم برای ساکنان دائمی آن اعمال خواهد شد.

بر اساس این لایحه، هر کسی که از شرکت در قرار ملاقات برنامه ریزی شده واکسیناسیون خودداری کند، احضاریه رسمی از مقامات محلی دریافت می کند. اگر فردی حاضر نشد، یک بار دیگر طی چهار هفته آینده احضار می‌شد.

اگر درخواست رسمی دوم نیز نادیده گرفته شود، فرد با جریمه 3600 یورویی (4061 دلار) یا چهار هفته زندان روبرو خواهد شد. این جریمه برای افرادی که قبلاً دو بار به دلیل نقض الزامات واکسیناسیون جریمه شده اند به ۷۲۰۰ یورو (۸۰۰۰ دلار) افزایش می یابد.

ادامه مطلب


اتریش واکسیناسیون اجباری را از اول فوریه و قرنطینه سراسری از دوشنبه اعمال می کند

استثنا فقط برای کسانی مجاز است که به دلیل امکان جرقه زدن ندارند “خطری برای زندگی یا سلامتی” و همچنین زنان باردار و کودکان تا سن 12 سال. این لایحه همچنین می گوید که تزریقات تقویت کننده اجباری خواهد بود. بر اساس این پیش نویس، وزارت بهداشت موظف است فواصل بین واکسیناسیون و ترکیبات احتمالی واکسن را تنظیم کند.

دولت همچنین تصمیم می گرفت که چه کسی در نظر گرفته شود “واکسینه شده” و اینکه آیا افرادی که از کووید-19 بهبود یافته اند باید به حساب آیند یا خیر “واکسینه شده” همچنین. با این حال، هیچ کس نخواهد بود “به زور آورده” دی پرس گزارش داد که به یک مرکز واکسیناسیون یا مجبور شده اند بر خلاف میل خود ضربه بزنند.

بیشتر بخوانید: به گفته یک مقام سازمان جهانی بهداشت، زمان آن است که در اروپا اجباری را در نظر بگیریم

رسانه اتریشی خاطرنشان می کند که متن این لایحه که روز سه شنبه در دفتر صدراعظم مورد بحث قرار خواهد گرفت، ممکن است همچنان تغییر کند. در صورت تصویب، انتظار می رود این قانون حداقل برای سه سال به قوت خود باقی بماند.