ماشین‌ها واژگون شده و درختان ریشه‌کن شده را نشان می‌دهند، ویدیوهایی که تخریب ناشی از گردباد قدرتمند فلوریدا را نشان می‌دهند

ماشین‌ها واژگون شده و درختان ریشه‌کن شده را نشان می‌دهند، ویدیوهایی که تخریب ناشی از گردباد قدرتمند فلوریدا را نشان می‌دهند

سازمان هواشناسی ملی تایید کرد که گردباد در این شهر فرود آمده است.

یک گردباد قدرتمند خودروها را منحرف کرد، درختان را ریشه کن کرد و ساختمان ها را در اثر هوای شدید روز شنبه در فلوریدا، ایالات متحده شکست. چندین ویدیوی هولناک که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، ویرانی ناشی از چرخان قوی را به تصویر کشیده است.

یک ویدیوی ویروسی نشان می‌دهد که اتومبیل‌ها در یک پارکینگ روباز روی هم چیده شده‌اند و به ساختمان‌های آسیب دیده، از جمله یکی با نما کنده شده و دیگری با یک ناودان در حال سقوط، آسیب دیده‌اند.

یک کلیپ دیگر لحظه ای را به تصویر می کشد که یک وسیله نقلیه کوچک به طور چشمگیری پس از گیرکردن باد به هوا پرتاب می شود و چندین بار آن را غلت می زند و باعث تعجب دیگران در بزرگراه می شود. این ویدئو که از داخل یک ماشین دیگر گرفته شده است، حتی نشان می‌دهد که زباله‌ها در خیابان در حال چرخش هستند در حالی که خودروها توسط تندبادهای قدرتمند هل داده می‌شوند.

تصاویر دیگر پیامدهای گردباد در حال عبور از جوامع را نشان می دهد. در توضیح این پست توییتر آمده است: “فلوریدا | ویدئوی دیگری از خسارت گردباد در منطقه پالم بیچ”.

بر اساس نیویورک پستسرویس ملی هواشناسی تایید کرد که گردباد در شهر فرود آمده است. در یک توییتاین آژانس گفت: “ما در حال حاضر در حال بررسی خسارت در طول مسیر گردباد هستیم و پس از تکمیل بررسی ما اطلاعات بیشتری را منتشر خواهیم کرد.”

همچنین بخوانید | مرد آمریکایی به طور مرگبار به متصدی پارکینگ تقلبی بیش از 40 دلار شلیک کرد و سپس قرار ملاقات خود را از سر گرفت

در توئیت های بعدی، صفحه هواشناسی اعلام کرد که یک Tornado Watch برای روز یکشنبه برای بیشتر مناطق فلوریدا در محل خواهد بود. “یک روز آب و هوایی فعال دیگر در SFL با بادهای قوی، تگرگ و حتی چند گردباد احتمالی پیش بینی می شود. زمان بندی اصلی برای فعالیت ها طلوع آفتاب تا اواسط صبح برای مناطق شمال غربی و اواخر صبح تا اوایل بعد از ظهر برای سواحل شرقی خواهد بود.” سرویس گفت.

حدود 12 میلیون نفر در سراسر ایالت در معرض خطر سطح 2 برای آب و هوای سخت قرار گرفته اند.

بر اساس این گزارش، طوفان های تندری از تگزاس در سراسر خلیج مکزیک در حال حرکت بودند که روز پنجشنبه با تگرگ و بادهای شدید برخورد کرد. مقامات گفتند که شبه جزیره همچنین ممکن است در معرض بادهای مخرب، گردباد، تگرگ بزرگ و بارندگی شدید تا شنبه شب باشد.