چرا یک دونده بلغاری اولترا ماراتن خود را در یک جعبه شیشه ای بسته است؟

چرا یک دونده بلغاری اولترا ماراتن خود را در یک جعبه شیشه ای بسته است؟

جعبه ای با سه دیوار شیشه ای بر روی پایه ای در صوفیه نصب شده است.

صوفیه، بلغارستان:

Krasse Gueorguiev، دونده اولترا ماراتن بلغاری، به مدت 15 روز در یک جعبه شیشه ای در پارکی در صوفیه زندگی خواهد کرد تا برای کمک به جوانان در مبارزه با اعتیاد پول جمع آوری کند.

آقای Gueorguiev، سخنران انگیزشی و سفیر خیریه، حدود 30 ماراتن فوق العاده در سراسر جهان، از قطب شمال تا کامبوج، و همچنین یک مسابقه 217 کیلومتری در دره مرگ کالیفرنیا را اجرا کرده است.

آقای گورگوئیف به رویترز گفت: «می‌خواهم خودم را به چالش بکشم. می‌خواهم نشان دهم وقتی کسی را در جعبه قرار می‌دهید چقدر از نظر روانی تغییر می‌کند.»

وجوه جمع آوری شده برای پروژه های مختلف برای پیشگیری از اعتیاد کودکان زیر 18 سال از جمله مواد مخدر، الکل، رسانه های دیجیتال و نوشیدنی های انرژی زا استفاده خواهد شد.

جعبه ای با سه دیوار شیشه ای در مقابل کاخ ملی فرهنگ در صوفیه بر روی پایه قرار گرفته است. آقای Gueorguiev که آزمایش خود را روز یکشنبه آغاز کرد، تخت و تردمیل خواهد داشت و به کتاب، کامپیوتر یا تلفن دسترسی نخواهد داشت و فقط هر روز 30 دقیقه با مردم صحبت می کند.

او گفت: «این یک آزمایش فیزیکی نیست، یک آزمایش روانی است.

در سال 2019 گورگوئیف 1200 کیلومتر (حدود 746 مایل) را از طریق بلغارستان، مقدونیه شمالی و آلبانی دوید تا از دولت‌ها بخواهد که زیرساخت‌های بهتری برای ارتباط مردم ایجاد کنند.

در سال 2003، دیوید بلین، توهم‌پرداز آمریکایی، 44 روز را در جعبه‌ای شفاف معلق در کناره رودخانه تیمز در لندن و تنها با آب برای آشامیدن، مهر و موم شد، در یک شیرین کاری که مورد انتقاد رسانه‌ها و مردم آن زمان قرار گرفت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)