ماسک می گوید تصمیم برای لغو فیلم جنسیتی یک “اشتباه” – RT World News

توییتر پیشتر پخش برنامه ریزی شده «زن چیست؟» را لغو کرده بود. برای “سوءجنسیت” سوژه هایش

تصمیم توییتر برای لغو توافق با رسانه محافظه‌کار Daily Wire برای پخش مستند جنسیتی خود “What Is A Woman؟” ایلان ماسک، مدیر عامل این پلتفرم روز پنجشنبه در میان هزاران توییت خشمگین ادعا کرد که یک اشتباه کارمند بوده است.

این اشتباه بسیاری از افراد در توییتر بود. قطعا مجاز استماسک در پاسخ به موضوع جرمی بورینگ، یکی از بنیانگذاران دیلی وایر، با اشاره به گناهان ادعایی فیلم در توییتی نوشت:سوءجنسیت” ماسک اضافه کرد که شخصاً احترام گذاشتن به ضمایر افراد را انتخاب کرده است، اما فکر نمی‌کند که این قصور باید دلیلی برای خشونت یا سانسور باشد.

در حالی که میلیاردر توضیحی در مورد اینکه در زنجیره تصمیم‌گیری در کجای تصمیم‌گیری اتفاق افتاده است، توضیح نداد، او توضیح داد که استفاده از ضمیر نادرست برای خطاب‌کردن کسی به این معنی است:در حداکثر بی ادبی و مطمئناً هیچ قانونی را زیر پا نمی گذارد.

پس از موافقت اولیه با پخش جریانی “زن چیست؟” به صورت رایگان به مدت 24 ساعت برای جشن گرفتن یک سال از اولین نمایش آن و حتی ارائه یک بسته تبلیغاتی سفارشی به Daily Wire که متناسب با نیازهای آن است – توافقی که بورینگ ادعا می کرد با یک توافق نامه امضا شده مهر و موم شده است – کارکنان توییتر ظاهرا برای درک این فیلم درخواست کردند که فیلم را ببینند. چه قطعاتی احتمالاماشه” کاربران تا بهتر پاسخ خود را آماده کنند.


دانشگاه کالیفرنیا اعتراض خشونت آمیز علیه مدافعان ورزش زنان را ستایش کرد

با تماشای فیلم، کارکنان توییتر ظاهراً دیلی وایر را از خرید بسته‌ای که در ابتدا ارائه کرده بود منع کردند، و قول دادند که دسترسی فیلم را محدود کنند و به آن برچسب بزنند.رفتار نفرت انگیز” به دلیل دو مورد از ”سوءجنسیت” در یک صحنه، پدری به فرزند 14 ساله دختر خود اشاره می کند:او“، و در دیگری، صاحب فروشگاه از “اشتباه” ضمیر هنگام مشاجره با یک شخص ترنس.

وقتی یادآوری شد که آنها حذف کرده اندسوءجنسیتاز خط مشی محتوای خود، کارکنان توییتر پاسخ دادند که هنوز به طور ضمنی تحت عنوان “سوء استفاده و آزار و اذیت” طبق گزارش ها، این پلتفرم به Daily Wire این فرصت را داد تا صحنه های توهین آمیز فیلم را ویرایش کند، که مت والش، فیلمساز از انجام آن خودداری کرد.

علیرغم اصرار ماسک که تصمیم اشتباه بوده است، بورینگ خاطرنشان کرد که تلاش های والش برای ارسال کلیپ های این دو صحنه همچنان به عنوان “پرچم گذاری می شود.رفتار نفرت انگیزعملکرد اشتراک گذاری در هر دو پست از بعدازظهر پنجشنبه غیرفعال باقی ماند. والش همچنین پلتفرم را به حذف دستی «زن چیست؟» متهم کرد. از لیست موضوعات پرطرفدار

ادعاهای ماسک مبنی بر مطلق گرایی آزادی بیان در هفته های اخیر پس از اعلام اینکه لیندا یاکارینو، مدیر تبلیغات NBC یونیورسال و مدیر اجرایی مجمع جهانی اقتصاد به عنوان مدیرعامل توییتر انتخاب می شود، مورد بررسی قرار گرفته است. این پلتفرم همچنین به میزان قابل توجهی انطباق خود را با درخواست های حذف محتوای دولتی افزایش داده است، از 50 درصد قبل از ماسک به 80 درصد از زمان خرید وی.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: