مادر ایلان ماسک از دانشگاه ایالت آزاد دکترای افتخاری گرفت

مادر ایلان ماسک از دانشگاه ایالت آزاد دکترای افتخاری گرفت

ایلان ماسک میلیاردر این موفقیت را به مادرش تبریک گفت.

مادر ایلان ماسک، مایه ماسک، دکترای افتخاری در رشته رژیم غذایی توسط دانشگاه ایالت آزاد (UFS) در آفریقای جنوبی به دلیل مشارکت مثال زدنی خود در تحقیقات تغذیه دریافت کرده است.

“من اکنون دکتر مای ماسک هستم! از دانشگاه ایالت آزاد برای تجلیل از من با دکترای رژیم غذایی متشکرم. پس از وقف زندگی بزرگسالی خود به تحقیقات تغذیه و ارتقای متخصصان تغذیه، این بهترین تقدیر است! این مراسم است. او به همراه ویدیویی در توییتر خود نوشت: این برنامه من نبود، اما اوج دستاوردهای من است. در این کلیپ کوتاه، او با لباس قرمز فارغ التحصیلی در حالی که مقامات دانشگاه به او مدرک دکترا می دهند، دیده می شود.

دانشگاه ایالت آزاد با استفاده از پلتفرم میکروبلاگینگ گفت: «دکتر @mayemusk، یکی از دریافت کنندگان دکترای افتخاری امسال از UFS، می گوید که اعطای این مدرک افتخاری بهترین اتفاقی است که می توانست برای او بیفتد.»

دکتر ماسک به حضار گفت که خاطرات بسیار خوبی از پردیس بلومفونتین و دانشگاه دارد. او گفت که تجربه اش در زمان مهاجرت به کانادا و ایالات متحده نیز به او کمک کرده است. او همچنین در مورد یک مرور کلی از زندگی خود و نحوه کسب مدرک کارشناسی ارشد در UFS صحبت کرد.

“این خیلی غیرمنتظره بود. خیلی از شما برای این افتخار متشکرم. فرزندانم به من بسیار افتخار می کنند. این بهترین اتفاقی است که تا به حال برای من رخ داده است. تجربیات فوق العاده ای در بلومفونتین و کووسیس بوده است، همه عالی بودند. متشکرم. طبق توییت دانشگاه، دکتر ماسک گفت.

به گفته پروفسور فرانسیس پترسن، رئیس و معاون دانشگاه UFS، دکترای افتخاری به افتخار مشارکت قابل توجه آنها در یک زمینه یا جامعه خاص به افراد اعطا می شود.

از زمانی که به اشتراک گذاشته شد، پست او بیش از دو میلیون بازدید و 32000 لایک جمع آوری کرد.

پسرانش، ایلان ماسک میلیاردر و کیمبال ماسک، رستوران دار، این موفقیت را به او تبریک گفتند.

“این فوق‌العاده است، مای! تو مظهر معنای یک زن کارآمد هستید، حتی در سنین بالا. شما به زندگی کامل خود ادامه می‌دهید و در عین حال سخت تلاش می‌کنید تا انسانیت بهتری داشته باشید. اوه، و امتیاز جایزه دریافت می‌کنید. برای اینکه مامان @elonmusk هم هستی!” کاربر دیگری اشاره کرد.

یکی از کاربران افزود: “به شما سزاوار است و به شما تبریک می گویم. این یکی از علایق زندگی شماست، خوشحالم که شما را به خاطر این کار می شناسند.”