ثروت برنارد آرنو به 210 میلیارد دلار رسید و ایلان ماسک را در غبار رها کرد.

ثروت آرنو به 210 میلیارد دلار می رسد و ماسک را در غبار رها می کند.

برنارد آرنو کالاهای گران‌تری می‌فروشد.

برنارد آرنو، ثروتمندترین فرد جهان، در حال تقویت برتری خود نسبت به ایلان ماسک رتبه دوم است. این سرمایه دار لوکس کالاهای گران تری می فروشد، در حالی که بنیانگذار شرکت تسلا قیمت خودروهای برقی را کاهش می دهد.

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، مرد فرانسوی پشت LVMH در روز پنجشنبه شاهد افزایش 12 میلیارد دلاری ثروت خود بود و به تقریباً 210 میلیارد دلار رسید که بالاترین رکورد و دومین رشد یک روزه او در تاریخ است. ماسک پس از به دست آوردن 3.8 میلیارد دلار ارزش 180 میلیارد دلاری دارد.

افزایش ارزش خالص آرنو 74 ساله پس از آن اتفاق افتاد که سرمایه گذاران از فروش فصلی منتشر شده توسط تولید کننده کیف های دستی لویی ویتون، موت اند چاندون شامپاین و لباس های کریستین دیور استقبال کردند. سهام LVMH در معاملات پاریس با 5.7 درصد افزایش به یک رکورد رسید و آن را به 10 شرکت برتر جهان با ارزش بازار 444 میلیارد یورو (491 میلیارد دلار) رساند.

آرنو نسبتا محتاط – که خانواده‌اش 48 درصد از سرمایه سهام LVMH را در اختیار دارند – اوایل این ماه به ماسک و جف بزوس از Amazon.com پیوست و تنها افرادی بودند که دارایی آنها از 200 میلیارد دلار فراتر رفت. او اولین کسی است که در خارج از ایالات متحده به این شاهکار دست یافته است.

naku1teg

عملکرد LVMH توسط خریداران چینی انجام شد که پس از بیرون آمدن از قرنطینه های همه گیر، روی کالاهای گران قیمت سر و صدا می کردند. این شرکت در همه مناطق حتی با “کمی کاهش” در ایالات متحده رشد ثبت کرد.

در حالی که آرنو با فروش لباس ها و جواهرات طراحان ثروتمندتر می شود، ثروت ماسک از زمانی که به 340 میلیارد دلار رسیده است کاهش یافته است. تسلا، سازنده خودروهای الکتریکی که او یکی از بنیانگذاران آن است، در تلاش برای افزایش تقاضا، قیمت‌ها را در سری محصولات آمریکایی خود کاهش می‌دهد.

ماسک این هفته در مصاحبه ای پرمخاطب گفت توییتر، شرکت دیگری که او همراه با اسپیس ایکس اداره می کند، می تواند در این سه ماهه جریان نقدی مثبتی داشته باشد. پلت فرم رسانه های اجتماعی پس از خرید وی با میلیاردها دلار بدهی مواجه شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)