“قطار میوه‌چین و رانندگان کامیون برای کاهش مهاجرت”

سوئلا براورمن، وزیر بریتانیا: میوه‌چین‌کنندگان و رانندگان کامیون را آموزش دهید تا مهاجرت را کاهش دهند.

سوئلا براورمن، وزیر کشور بریتانیا در یک رویداد سه روزه سخنرانی خواهد کرد. (عکس فایل AFP)

سوئلا براورمن، وزیر کشور بریتانیا، قرار است روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی محافظه کار سخنرانی کند و در آن پیشنهاد دهد که افراد بیشتری از کشور باید به عنوان راننده کامیون، میوه‌چین و قصاب آموزش ببینند تا مجبور نباشند این کار را انجام دهند. با توجه به بی بی سی. این روزنامه همچنین گفت که رهبر حزب محافظه کار همچنین استدلال خواهد کرد که “نژادپرستی” نیست که بخواهیم مرزها را کنترل کنیم. حزب او با وعده کاهش مهاجرت خالص انتخاب شد، اما در عوض رکورد زده است.

طبق گزارش بی بی سی، محافظه کاران وعده داده بودند که تعداد مهاجران را در یک سال به زیر ۱۰۰۰۰۰ نفر برسانند. اما امسال انتظار می رود که رکورد 700000 را ثبت کند.

بر اساس گزیده ای از سخنرانی منتشر شده توسط “هیچ دلیل موجهی وجود ندارد که چرا ما نمی توانیم به اندازه کافی رانندگان HGV، قصابان یا میوه چین ها را آموزش دهیم.” بی بی سی.

خانم براورمن همچنین خواهد گفت که “ما نباید فراموش کنیم که چگونه کارها را برای خود انجام دهیم”.

انتظار می رود که او در سخنرانی خود بگوید: «بیگانه هراسی نیست که بگوییم مهاجرت گسترده و سریع از نظر عرضه مسکن، خدمات و روابط اجتماعی ناپایدار است.

سخنرانی او به عنوان هشداری به ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا برای عمل به وعده خود مبنی بر کاهش مهاجرت تلقی می شود.

برخی از رهبران محافظه کار گفته اند که این امر در دراز مدت برای رفاه کشور لازم است.

نایجل هادلستون، وزیر تجارت، گفت: «در درازمدت، ما نیاز داریم که مهاجرت کاهش یابد، زیرا این همان چیزی است که برای مدت طولانی در مناطق محلی چالش‌هایی ایجاد کرده است.» بی بی سی.

اظهارات خانم براورمن در کنفرانس ملی محافظه‌کاری چند روز پس از از دست دادن نزدیک به 1000 عضو شورای شهر توسط حزب ریشی سوناک در انتخابات محلی بیان می‌شود.

در این کنفرانس سه روزه، انتظار می‌رود که وی تاکید کند که نیاز به کاهش تعداد کلی مهاجرت وجود دارد – “تعهد مانیفست 2019 و آنچه ما باید ارائه دهیم” مستقل.

وزیر کشور در کنفرانس محافظه‌کاری ملی خواهد گفت که برگزیت امکان ایجاد یک اقتصاد با مهارت بالا و دستمزد بالا را فراهم می‌کند «که کمتر به نیروی کار خارجی با مهارت پایین وابسته باشد».