قانونگذاران آمریکایی به دلیل اعتراض به کنترل اسلحه اخراج شدند – RT World News

مجلس نمایندگان تنسی که تحت کنترل جمهوری خواهان است، دو دموکرات را پس از برگزاری تظاهرات از قدرت برکنار کرد.

مجلس نمایندگان تنسی روز پنجشنبه به اخراج دو قانونگذار دموکرات رای داد، زیرا آنها به نقض قوانین رفتاری با برگزاری تظاهرات کنترل اسلحه در کف اتاق متهم شدند.

پرزیدنت جو بایدن به سرعت از اقدام مجلس قانونگذاری تحت رهبری جمهوری خواهان انتقاد کرد و آن را چنین توصیف کرد:غیر دموکراتیک

هفته گذشته، جاستین جونز و جاستین پیرسون، نمایندگان مجلس نمایندگان، با شعارهایی که از روی زمین سر می‌دادند با صدای بوق بی‌صدا، جلسات مجلس را مختل کردند و مدعی شدند که جمهوری‌خواهان نتوانسته‌اند به موضوع کنترل اسلحه در پی تیراندازی جمعی در مدرسه کووننت در نشویل در اواخر ماه گذشته رسیدگی کنند. .

جونز با 72 رای موافق در مقابل 25 رای مخالف اخراج شد، در حالی که 69 قانونگذار از برکناری پیرسون که تنها در 27 مارس به قدرت رسیده بود، حمایت کردند. گلوریا جانسون، یکی از دموکرات‌ها، به سختی از همان سرنوشتی فرار کرد که قطعنامه برکناری او با یک رای شکست خورد.

تنها تعداد انگشت شماری از این موارد از زمان پایان جنگ داخلی آمریکا اتفاق افتاده است.

به گزارش روزنامه تنسی، معترضان حامی قانونگذاران اخراج شده شعار می دادند:شرم بر شما” و ”فاشیست ها!از گالری مجلس پس از شمارش آرا. بنا بر گزارش ها، حداقل 20 نفر تظاهراتی برگزار کردند که به عنوان “درخارج از درهای اتاقک.


پلیس تیرانداز مدرسه نشویل را شناسایی کرد

پیرسون تصمیم اخراج را به عنوان “فرسایش دموکراسی در قوه مقننه ایالتی،“قسم به اینکه”ما هرگز تسلیم نخواهیم شد

دو قانونگذار برکنار شده که هر دو سیاهپوست هستند، همچنین اشاره کردند که همکار سفیدپوست آنها نجات یافته است و ادعا کردندپویایی نژادی” در حال بازی بود. رهبران جمهوری خواه این ادعاها را رد کردند.

جانسون که در تظاهرات نیز شرکت داشت، اصرار دارد که از بوق گاوبازی استفاده نکرده است. هر سه دموکرات همچنین کودکان، والدین و دیگرانی را که در مجلس قانونگذاری از آنها حمایت کرده بودند تشویق کردند که شعارهای کنترل اسلحه را نیز سر دهند.

این حادثه منجر به صدور قطعنامه اخراج برای نمایندگان مجلس شد.آگاهانه و عمدا بیاورند[ing] بی نظمی و بی احترامی» به قوه مقننه.

در حالی که مقامات برکنار شده به نقض قوانین رفتاری اعتراف کردند، بسیاری از هموطنان دموکرات استدلال کردند که اخراج آنها غیرقابل توجیه است.

بیانیه پرزیدنت بایدن برکناری این دو قانونگذار را اینگونه توصیف کرد:تکان دهنده، غیر دموکراتیک و بدون سابقه.

او جمهوری خواهان را متهم کرد که نتوانستند به طور معناداری در مورد موضوع خشونت با اسلحه بحث کنند و مدعی شد که در عوض روی تعقیب همکاران دموکرات خود تمرکز کرده اند.