فیلم دوربین بدنه نشان می دهد که چگونه پلیس ایالات متحده تیراندازی را که 5 نفر را کشته است سرنگون کردند

فیلم دوربین بدنه نشان می دهد که چگونه پلیس ایالات متحده تیراندازی را که 5 نفر را کشته است سرنگون کردند

در این ویدئو دو افسر پلیس در حال رسیدن به محل تیراندازی هستند.

فیلم دوربین بدن دو افسر پلیس لحظه ای را نشان می دهد که کانن استورجن، کارمند 25 ساله بانک پس از کشته شدن پنج نفر از همکارانش و زخمی شدن هشت نفر دیگر، از جمله یک پلیس، در بانکی در کنتاکی آمریکا به ضرب گلوله کشته شد.

این ویدئو که توسط پلیس مترو لوئیزویل منتشر شده، با رسیدن دو افسر به ساختمان بانک آغاز می شود و صدای شلیک گلوله های بلندی در پس زمینه شنیده می شود.

افسر کوری کالووی به آرامی از پله‌ها بالا می‌رود، اسلحه‌اش به سمت ورودی شیشه‌ای ساختمان در حالی که افسر نیکلاس ویلت همکارش پشت سر او بود، هنگامی که چندین شلیک گلوله شنیده می‌شود.

افسر روی زمین می افتد و با عجله از جایش بلند می شود و از پله های ساختمان برمی گردد. دوربین او نگاهی اجمالی از افسر ویلت را می گیرد که اکنون بیرون از شیشه بیرونی ساختمان دراز کشیده است. به نظر می رسد به او شلیک شده است.

پلیس پشت بوته‌های نزدیک خیابان پنهان می‌شود و درخواست کمک می‌کند. شنیده می شود که می گوید: “تیرانداز با افسر زاویه دارد. نمی دانم کجاست. شیشه مانع او شده است.”

چند دقیقه می گذرد که صدای آژیر پلیس که نزدیک تر می شود فضا را پر می کند. با رسیدن افسران پلیس بیشتر، افسر کالووی به آنها اطلاع می دهد که تیرانداز پشت پنجره های شیشه ای پنهان شده است.

هشت گلوله دیگر شنیده می شود. او فریاد می زند: “فکر می کنم او پایین است. مشکوک شو. افسر را بگیر.”

افسر از طریق شیشه‌های شکسته در ورودی بانک از پله‌ها بالا می‌رود و با تفنگی نزدیک به جسد کانر استورجن که روی زمین افتاده است، می‌رود.

استورجن روز دوشنبه هنگام پخش زنده این جنجال در اینستاگرام از یک تفنگ تهاجمی برای گلوله زدن همکارانش در Old National Bank در لوئیزویل استفاده کرده بود.

ژاکلین گوین-ویلاروئل، رئیس موقت پلیس گفت که حال سه مجروح وخیم است، از جمله یک افسر پلیس که گلوله ای را به سرش اصابت کرده است.

در حالی که هیچ انگیزه فوری برای اقدامات استورجن مشخص نیست، گزارش های رسانه ای ادعا می کنند که او به تازگی مطلع شده است که کار خود را از دست می دهد.