فریب صندلی فدرال رزرو توسط شوخی های روسی – اخبار RT World

جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا در تماس تلفنی خود با ولادیمیر زلنسکی جعلی، رکود اقتصادی را پیش بینی کرد.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، در گفتگوی صریح با شوخی‌های مشهور روسی وووان و لکسوس که معتقد بود ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین هستند، رکود اقتصادی را پیش‌بینی کرد و نقش بانک مرکزی در ایجاد آن را تصدیق کرد. کلاهبرداران – که نام واقعی آنها ولادیمیر کوزنتسوف و الکسی استولیاروف است – چندین کلیپ از گفتگوی ژانویه خود با پاول در روز پنجشنبه به اشتراک گذاشتند.

«احتمال رکود اقتصادی به اندازه رشد بسیار کند است» در سال 2023، پاول با اذعان به پیش بینی کرد، من فکر می‌کنم این تا حدی به این دلیل است که ما نرخ‌ها را کمی افزایش داده‌ایم، اما این چیزی است که برای کاهش تورم لازم است.»

“آنچه ما نیاز داریم دوره رشد کندتر است تا اقتصاد بتواند خنک شود، بنابراین بازار کار خنک شود، تا دستمزدها خنک شود. به این ترتیب تورم پایین می آید.» رئیس بانک مرکزی ادامه داد. این می تواند دردناک باشد، اما ما هیچ راه بی دردسری برای کاهش تورم نمی دانیم.


50 بانک دیگر ایالات متحده ممکن است ورشکست شوند - معاون سابق Lehman

پاول فاش کرد که دو افزایش دیگر نرخ بهره در حال حاضر وارد بازار شده است، و حتی اگر فدرال رزرو اعتراف کرده است که فدرال رزرو نرخ های خود را افزایش داده است، ممکن است حتی بیشتر از این افزایش یابد. “سال گذشته به طرز تاریخی شدیدی برای رسیدن به جایی که اکنون هستیم.”

با این حال، در بحبوحه افزایش تنبیهی نرخ بهره در سال گذشته، به نظر می‌رسید پاول نگران پیش‌بینی‌های رکودی بدبینان نبود و اصرار داشت که بازارها موقعیت خوبی برای مقاومت در برابر سیاست های پولی سخت تر است.

پاول به شوخی ها گفت، جدای از تورم، مسائل اصلی که اقتصاد ایالات متحده را به خطر می اندازد، درگیری در اوکراین، بی ثباتی در چین و سقف بدهی بود.

او بارها از زلنسکی قلابی به دلیل اینکه نتوانسته بیشتر برای حمایت از تلاش های جنگی اوکراین انجام دهد عذرخواهی کرد و توضیح داد که او “راه های محدود” تغییر سیاست اقتصادی به نفع کیف و اینکه این وظیفه خزانه داری است.

در حالی که زلنسکی ساختگی تماس را با درخواست چاپخانه به پایان می رساند، پاول به شوخی گفت که فدرال رزرو یک دستگاه چاپ دارد (اما آن را در زیرزمین نگه داشته است) و این زوج در مورد امکان ساخت یک بانک فدرال رزرو در کی یف خندیدند.

سخنگوی فدرال رزرو به مردم اطمینان داد “هیچ اطلاعات حساس یا محرمانه ای مورد بحث قرار نگرفت” با فریبکاران موضوع به مجریان قانون مربوطه ارجاع شده است و به احترام تلاش های آنان، اظهارنظر بیشتری نمی کنیم. آنها بدون توضیح بیشتر در مورد اینکه زلنسکی جعلی – یا پاول واقعی – قرار است چه قانونی را زیر پا گذاشته باشد، به Axios گفتند.

ووان و لکسوس در سال‌های اخیر با ده‌ها سیاستمدار و چهره‌های مشهور غربی شوخی کرده‌اند و جعل هویت طیف وسیعی از شخصیت‌های عمومی از ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه تا گرتا تونبرگ، فعال محیط‌زیست هستند.