باراک اوباما در مستند جدید نتفلیکس مورد توجه قرار می گیرد. تریلر را تماشا کنید

باراک اوباما در مستند جدید نتفلیکس مورد توجه قرار می گیرد.  تریلر را تماشا کنید

اوباما در توییتی نوشت: «از اشتراک‌گذاری تریلر «کار کردن» هیجان‌زده هستم.

واشنگتن:

باراک اوباما ماه آینده در یک مجموعه مستند ساخته نتفلیکس که تریلر آن روز پنجشنبه منتشر شد، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت که در آن رئیس جمهور سابق آمریکا نقش کار را در زندگی آمریکایی ها بررسی می کند.

اوباما در توییتی نوشت: «از اشتراک‌گذاری تریلر «کار کردن» هیجان‌زده هستم.

او افزود: «در این مجموعه، من با کارگران آمریکایی در صنایع مختلف – از مهمان‌نوازی و فناوری گرفته تا مراقبت در منزل – صحبت می‌کنم تا شغل و امید آنها به آینده را درک کنم.

اوباما در مجموعه‌ای با عنوان «کار: چه کاری انجام می‌دهیم همه روزه» به موضوعات داغی مانند جذابیت مشاغل خاص، پیامدهای توسعه هوش مصنوعی و حتی تلاش برای یافتن معنا در محل کار می‌پردازد.

رویکرد او با الهام از کتاب «کار» اثر استادز ترکل (1912-2008)، یکی از چهره‌های تأثیرگذار چپ آمریکا، الهام گرفته شد.

غول استریم آمریکا در سایت خود گفت: اوباما که در سال 2017 قدرت را ترک کرد، از صدای معروف خود برای روایت سریال استفاده می کند که “راه هایی را برای یافتن معنا در محل کار و ایجاد پیوند از طریق تجربیات و مشکلات بررسی می کند.” .

این مجموعه توسط استودیو Concordia و Higher Ground، یک شرکت تولیدی که توسط اوباما و میشل اوباما تأسیس شد، در سال 2018 تولید شد، که حقوق توزیع مستند برنده اسکار 2019 “کارخانه آمریکایی” را خریداری کرد، که همچنین به فرهنگ کار در داخل کشور نگاه می کرد. ایالات متحده.

این مجموعه مستند از 17 می از نتفلیکس پخش خواهد شد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)