فرودگاه های بزرگ آلمان در میان اعتصابات متوقف شده اند – اخبار RT World

پرسنل امنیت هوانوردی در روزهای پنجشنبه و جمعه در دوسلدورف، هامبورگ و کلن کار خود را ترک می کنند.

اعتصاب پرسنل امنیت هوانوردی روز پنجشنبه فرودگاه های شهرهای دوسلدورف، هامبورگ و کلن آلمان را فلج کرد و انتظار می رود این اقدام روز جمعه به سایر فرودگاه ها نیز گسترش یابد. اتحادیه کارگری وردی که پشت این انصراف است، خواستار افزایش دستمزدها برای جبران افزایش هزینه های زندگی است.

به گفته انجمن فرودگاه ADV، حدود 100000 مسافر ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند و تعداد پروازهای لغو شده در این دو روز 700 پرواز برآورد شده است.

فرودگاه هامبورگ در بیانیه ای اعلام کرد که “وضع آرام است” با افزودن اینکه پایانه های خروج خالی است.

در بیانیه مطبوعاتی روز چهارشنبه، اتحادیه همچنین از پرسنل امنیتی در فرودگاه اشتوتگارت خواست تا مرحله یک را انجام دهند “اعتصاب هشدار دهنده تمام روز در روز جمعه، 21 آوریل 2023.”


حمله مگا به آلمان

در ادامه توضیح داد که وردی چگونه با انجمن فدرال شرکت های امنیت پرواز آلمان (BDLS) درگیر مذاکره بوده است. “برای سالها.” این خواستار افزایش دستمزد افرادی است که در شیفت شب، تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی و همچنین اضافه کاری کار می کنند. با این حال، تلاش های آن است “تاکنون هیچ پیشرفتی حاصل نشده است” اتحادیه نوشت بر اساس این بیانیه مطبوعاتی، BDLS از ارائه هر گونه پیشرفتی در زمینه دستمزد برای پرسنل امنیتی که در روزهای شنبه و یکشنبه کار می کنند خودداری کرده است. وردی همچنین از عدم تمایل انجمن به پرداخت بیشتر برای اضافه کاری انتقاد کرد.

ما از BDLS می‌خواهیم که نهایتاً یک پیشنهاد قابل مذاکره در جریان مذاکرات 27 تا 28 آوریل ارائه کند تا از حملات بیشتر جلوگیری شود.» اتحادیه اعلام کرد.

در همین حال، یک اتحادیه کارگری دیگر به نام EVG خواستار اعتصاب سراسری حمل و نقل در روز جمعه شده است. این اقدام بر عملکرد شرکت راه آهن ملی دویچه بان آلمان و سایر نهادها تأثیر خواهد گذاشت.

آلمانی‌ها در چند ماه گذشته با افزایش تورم دست و پنجه نرم کرده‌اند، که گمان می‌رود اثرات ماندگار این همه‌گیری و پیامدهای تحریم‌های ضدروسی از جمله دلایل آن باشد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: