قبل از تاجگذاری، ثروت شخصی شاهزاده چارلز فاش شد. جزئیات اینجا

قبل از تاجگذاری، ثروت شخصی شاهزاده چارلز فاش شد.  جزئیات اینجا

دارایی خالص شخصی شاه چارلز فاش شد.

بر اساس یک تحلیل جدید، پادشاه چارلز سوم بنا به گزارشات، دارایی خالص شخصی 1.8 میلیارد پوندی را به دست آورده است که معادل حدود 1,84,06,92,60,000 روپیه است.

مجموعه هنری ارزشمند او، جواهرات، اتومبیل های گران قیمت و املاک و مستغلات همه برای تعیین ارزش تخمینی دارایی های او مورد بررسی قرار گرفتند.

مطابق با روزنامه گاردین طبق گزارش، ثروت خصوصی پادشاه چارلز در مجموع 1.815 میلیارد پوند تخمین زده می شود. این رقم سه برابر بیشتر از محاسبات اخیر ساندی تایمز است که چندین مورد از با ارزش ترین دارایی های او را شامل نمی شود.

برای فهرست‌بندی دارایی‌های پادشاه، تیمی از خبرنگاران گاردین با 12 کارشناس که در ارزش‌گذاری زمین، اموال، وسایل نقلیه، هنر و جواهرات مجرب بودند، کار کردند. برای دارایی‌های مبهم‌تر، مانند سرمایه‌گذاری‌های پادشاه در سهام و سهام، ما از بهترین سرنخ‌های موجود برای برآوردهای آگاهانه استفاده کردیم.

“تحقیق باارزش ترین دارایی مالی خانواده ویندزور را تسکین می دهد: مصونیت کامل از مالیات بر ارث.” در گزارش گاردین آمده است: «احتمالاً به چارلز این امکان را داده است که ثروت مادرش را بدون هرگونه کمکی به بیت المال دریافت کند.

سخنگوی پادشاه در بیانیه ای گفت: “در حالی که ما در مورد امور مالی خصوصی اظهار نظر نمی کنیم، ارقام شما ترکیبی بسیار خلاقانه از حدس و گمان، فرضیات و نادرستی است.”

این خبرگزاری ادعا کرد که شاه چارلز دارایی خصوصی به ارزش 330 میلیون پوند است و او هیچ کمبودی در قصر، قلعه و خانه برای لذت بردن ندارد.

به گفته این منبع خبری، پادشاه 23 چرخ چهارچرخ مجلل دارد که در سلطنتی میوز در کاخ باکینگهام و در ساندرینگام، املاک او در نورفولک نگهداری می شود.