فرانسه شات های تقویت کننده را برای همه بزرگسالان برای مهار موج جدید اعلام می کند: گزارش

فرانسه شات های تقویت کننده را برای همه بزرگسالان برای مهار موج جدید اعلام می کند: گزارش

تزریقات تقویت کننده به تدریج به یک نیاز برای پاس سلامت معتبر در فرانسه تبدیل می شود. (فایل)

پاریس:

رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند که انتظار می‌رود فرانسه اعلام کند که واکسن‌های تقویت‌کننده COVID-19 برای همه بزرگسالان و همچنین قوانین سخت‌گیرانه‌تر برای پوشیدن ماسک صورت و بررسی‌های سخت‌گیرانه‌تر بهداشتی برای مهار موج جدیدی از عفونت‌ها در دسترس خواهد بود.

قرار است اولیویه وران وزیر بهداشت ظهر روز پنجشنبه یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند.

دولت امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که بر قوانین سخت‌تر فاصله‌گذاری اجتماعی و یک برنامه تقویت‌کننده سریع‌تر تمرکز خواهد کرد و می‌خواهد از اعمال مجدد قرنطینه توسط برخی کشورهای اروپایی جلوگیری کند.

BFM TV و روزنامه روزانه Le Figaro از جمله رسانه های محلی بودند که استراتژی دولت را برای مبارزه با موج جدید شیوع سریع بیماری تشریح کردند.

به گفته BFM و Le Figaro، تأخیر بین واکسیناسیون کامل و تزریق بوستر از شش ماه به پنج ماه کاهش می‌یابد و آزمایش‌های PCR برای افرادی که واکسینه نشده‌اند فقط برای یک روز معتبر خواهد بود.

برای ورود به رستوران‌ها، کافه‌ها، سینماها و موزه‌ها در میان مکان‌های عمومی، استفاده از عکس‌های تقویت‌کننده به تدریج تبدیل به یک الزام برای دریافت مجوز بهداشتی معتبر می‌شود.

مقامات وزارت بهداشت بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبودند.

فرانسه روز چهارشنبه 32591 مورد جدید کووید-19 را گزارش کرد، در حالی که تعداد بیماران کووید-19 در بخش مراقبت های ویژه به آستانه 1500 نزدیک شد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)