“فرار از دنیای واقعی” برای جو بایدن در تعطیلات شکرگزاری

«فرار از دنیای واقعی» برای جو بایدن در تعطیلات روز شکرگزاری

جو بایدن از دهه 1970 تقریباً هر سال روز شکرگزاری را در نانتاکت سپری کرده است.

نانتاکت، ایالات متحده:

“خوش برگشتی!” هنگامی که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، جشن شکرگزاری خود را در جزیره مجلل نانتاکت آغاز کرد، یک زن فریاد زد و اولین فرصت خود را برای فرار از هفته ها خبر بد جشن گرفت.

زنی که فریاد می زد یکی از تعدادی از ساکنان جزیره بود که سه شنبه شب یخبندان را برای تشویق بایدن در حالی که کاروان خودروی او از فرودگاه از طریق خطوط باریک به محل اقامت انحصاری دوست خانوادگی میلیاردر دیوید روبنشتاین می رفت، تشویق کردند.

نانتاکت، یک مرکز سابق شکار نهنگ در اقیانوس اطلس در ماساچوست، جایی نیست که بایدن نگران آزار و اذیت شدن توسط حامیان دونالد ترامپ باشد.

بعید به نظر می رسد که او با خیالبافان توطئه QAnon یا افرادی که تابلوهای “Let’s Go Brandon” را به صدا در می آورند، مقابله کند.

چنین مکان هایی به طور فزاینده ای در یک کشور تقسیم شده نادر است.

متیو پارکر، 58 ساله، یکی از ساکنان محلی، گفت: «نانتاکت یک فرار از دنیای واقعی است.

پارکر که بیش از سه دهه مالک مسافرخانه Seven Sea Street است، تا حدودی به انزوای جغرافیایی جزیره و حال و هوای قدیمی معماری کواکر و جاده های سنگفرش شده اشاره می کرد.

او گفت، اما ساکنان جزیره که در سال 2020 با اکثریت قاطع به بایدن بر سر ترامپ رای دادند، از روی کار آمدن رئیس جمهور بایدن نیز بسیار هیجان زده هستند.

بایدن از دهه 1970 تقریباً هر سال روز شکرگزاری را با همسرش جیل در نانتکت سپری کرده است. این پنجشنبه، او ممکن است بیشتر از همیشه سپاسگزار باشد.

او در حال پشت سر گذاشتن بهترین 10 روز ریاست‌جمهوری خود برای چندین ماه است و موج بی‌وقفه‌ای از اخبار بد را به همراه دارد که باعث کاهش محبوبیت او به 43 درصد در میانگین FiveThirtyEight شده است.

هفته گذشته او لایحه زیرساختی 1.2 تریلیون دلاری را امضا کرد که حزب دموکراتیک متخاصم او تقریباً موفق شد آن را غرق کند. دموکرات ها دوباره بر اختلافات غلبه کردند و لایحه بزرگتری در مورد هزینه های اجتماعی از مجلس نمایندگان به سنا ارسال کردند.

در همان دوره، بایدن با رئیس جمهور چین، شی جین پینگ، و رهبران کانادا و مکزیک اجلاس سران برگزار کرد، بوقلمون روز شکرگزاری را به سربازان در کارولینای شمالی پذیرایی کرد، دو بوقلمون دیگر را در مراسمی پر از شوخی در کاخ سفید عفو کرد و تولد 79 سالگی خود را جشن گرفت. با یک معاینه پزشکی که او را “قوی” و “مناسب” اعلام کرد.

اوه — و جن ساکی، سخنگوی مطبوعاتی، علیرغم زمزمه هایی برعکس، تایید کرد که قصد دارد در سال 2024 مجدداً انتخاب شود.

دعواهای روز شکرگزاری ترکیه

بایدن، همراه با دوازده عضو خانواده، در املاکی مشرف به بندر زیبای نانتاکت اسکان داده شده است.

موزه کشتی‌های غرق‌شده در نزدیکی و مکانی به نام Poverty Point ریشه‌های سخت جزیره را بازتاب می‌دهد، اما نسخه بایدن از Nantucket کمی متفاوت است. این جزیره ای است که سال گذشته یک خانه ساحلی به قیمت 25 میلیون دلار فروخته شد و حتی یک کلبه کوچک یک خوابه 400000 دلار قیمت داشت.

روبنشتاین که مالک مجتمع بندری است اما ظاهراً دور است، یکی از بنیانگذاران گروه سهام خصوصی Carlyle است و توسط مجله فوربس ارزشی معادل 4.5 میلیارد دلار برآورد شده است.

جمهوری‌خواهان بایدن را متهم می‌کنند که زمانی که آمریکایی‌ها هنوز در تلاش برای رهایی از همه‌گیری کووید هستند، به آن ادامه می‌دهد.

تورم به بالاترین حد خود در سه دهه اخیر رسیده است، به طوری که قیمت جشن سنتی شکرگزاری بوقلمون، سبزیجات و کیک تخمین زده شده توسط فدراسیون کشاورزی آمریکا از سال 2020 14 درصد افزایش یافته است.

کوین مک کارتی، رهبر جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا در توییتی نوشت: «در حالی که در نانتاکت هستید و از وعده‌های غذایی خود در مجتمع میلیاردرها لذت می‌برید، اینها قیمت‌هایی است که آمریکایی‌ها برای شام شکرگزاری خود می‌پردازند – گران‌ترین شام در تاریخ».

این انتقاد نادیده می گیرد که روسای جمهور ایالات متحده همیشه در مکان های منحصر به فرد تعطیلات خود را سپری کرده اند، به ویژه ترامپ که مرتباً همراهان عظیم کاخ سفید را به هتل ها و زمین های گلف خود می آورد.

ساکی در پاسخ به کسانی که بایدن را مورد سرزنش قرار می دهند، گفت: «این زمان زمانی است که سیاست را کنار بگذارید، با عزیزانتان وقت بگذرانید و در مورد چیزهایی که برای آن سپاسگزار هستید صحبت کنید.

بایدن تا یکشنبه فرصت دارد. پرواز بازگشت به دنیای دیگر او، واشنگتن دی سی، تنها بیش از یک ساعت طول می کشد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)