عمران خان برای خانه لاهور اخطاریه مالیاتی لوکس به ارزش لاهور دریافت می کند

عمران خان برای خانه لاهور اخطاریه مالیاتی لوکس به ارزش لاهور دریافت می کند

ملک به نام مادر عمران خان است که در سال 1985 درگذشت (پرونده)

لاهور:

به گزارش رسانه ها، عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان روز دوشنبه اخطاریه مالیات لوکس 14 لک پی کی را برای اقامتگاهش در لاهور از دولت استان پنجاب دریافت کرد.

مبلغ 14 میلیون و 40 هزار روپیه ای که توسط اداره مالیات و مالیات به رئیس تحریک انصاف پاکستان برای اقامتگاه زمان پارک که در حال حاضر در آن ساکن است، صادر شده است، قرار است تا روز دوشنبه که آخرین مهلت ارسال است، پرداخت شود. 12 مه بود. Geo News گزارش داد که عمران خان گزارشی از خانه ای را که ماه گذشته از او درخواست کرده بود، ارائه کرد، مقام جمع آوری مالیات استان گفت، و پس از برآورد، یک کالس مالیات لوکس برای بازیکن کریکت که تبدیل به سیاستمدار شده بود، فرستاده شد. اطلاع.

بر اساس این گزارش، عمران خان مالیات خود را مرتباً ثبت کرده است، اما اگر این بار موفق به انجام این کار نشود، طبق قانون اخطاریه دیگری برای وی ارسال خواهد شد.

در این گزارش آمده است که خانه قدیمی رئیس حزب تحریک انصاف در پارک زمان تخریب شد و خانه جدیدی به جای آن ساخته شد که متعلق به او و خواهرانش بود.

ماه گذشته، اداره اخطاریه ای به مادر این سیاستمدار 70 ساله، مرحوم شوکت خانم، صادر کرد تا مالیات خانه های لوکس را ارزیابی کند، که به عمران خان دستور داد تا معوقات مالیات لوکس را به مبلغ 36 میلیون روپیه تسویه کند.

در این گزارش آمده است که این ملک همچنان به نام خانم است که در سال 85 درگذشت.

عادل امجد، افسر امور مالیاتی، با رد عنصر بزه دیدگی سیاسی، گفت که این اداره تصمیم گرفت تمام خانه های لوکس دو یا بیشتر از دو کانال (حدود 1012 متر مربع) را مورد ارزیابی قرار دهد.

عمرتان خان، بازیکن کریکت که به سیاستمداری تبدیل شده بود، در آوریل سال گذشته پس از از دست دادن رای عدم اعتماد به رهبری خود از قدرت برکنار شد، که به گفته او بخشی از توطئه ای به رهبری ایالات متحده بود که او را به دلیل تصمیمات سیاست خارجی مستقل خود در مورد هدف قرار داده بود. روسیه، چین و افغانستان.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)