عروس 19 ساله آمریکایی در روز عروسی پس از گیر افتادن در آتش سوزی خانه جان خود را از دست داد.

عروس 19 ساله آمریکایی در روز عروسی پس از گیر افتادن در آتش سوزی خانه جان خود را از دست داد.

علت مرگ استنشاق دود بوده است

یک زن 19 ساله به طرز غم انگیزی در آتش سوزی خانه ای در ویسکانسین ایالات متحده چند ساعت قبل از رفتن به راهرو جان باخت. مستقل گزارش شده است. پیج رودی در طبقه دوم خانه ای در ریدزبورگ خواب بود که در 23 می حدود ساعت 4 صبح در آتش سوخت. او دچار خونریزی مغزی کشنده ناشی از استنشاق دود شد و روز بعد در بیمارستان درگذشت.

قابل ذکر است که او قبلاً با همسر آینده‌اش لوگان میچل کارتر در روز دوشنبه عهد و پیمان خود را رد و بدل کرده بود و قرار بود روز بعد مراسم کوچکی را با دوستان نزدیک و خانواده‌اش در دادگاه شهرستان ساوک برگزار کند.

با این حال، روز سه شنبه، خانواده او با خبر وحشتناکی از خواب بیدار شدند. کریگ داگلاس، رئیس اداره آتش نشانی محلی، گفت که خانم رادی نمی تواند از میان دود به سمت امن حرکت کند. خانه ای که این زوج در آن اقامت داشته اند متعلق به پدربزرگ و مادربزرگ داماد بوده و طبق گزارش ها فاقد هر گونه دتکتور دود کار می باشد.

دفتر پزشکی قانونی شهرستان ساوک تایید کردWMTVکه تحقیقات اولیه آن نشان می دهد که علت مرگ خانم رادی استنشاق دود بوده است. علت آتش‌سوزی در دست بررسی است اما پلیس گمان می‌کند که هیچ بازی ناخوشایندی در کار نبوده است. سه نفر دیگر در زمان آتش سوزی در خانه بودند و قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه حدود ساعت 4 صبح موفق به فرار شدند.

او فقط یک انسان ارزشمند بود. هیچ چیز در او وجود نداشت که شما نتوانید آن را دوست داشته باشید. عمه رودی گفت: او این حضوری بود که هرگز نمی دانستی در زندگی به آن نیاز داری، اما همیشه به آن نیاز داشتی NBC 15.

مراسم تشییع جنازه هفته آینده برگزار خواهد شد. در همین حال، خانواده یک GoFundMe راه اندازی کرده اند که برای پوشش هزینه های پزشکی و مراسم تشییع جنازه او اختصاص داده شده است.

دوشنبه شب خانواده رادی در ریدزبورگ، ویسکانسین برای شرکت در مراسم عروسی کوچک پیج رادی و لوگان میچل کارتر هیجان زده به خواب رفتند. در عوض، پلیس آنها را بیدار کرد تا از آتش سوزی مطلع شوند. علی‌رغم تلاش‌های شگفت‌انگیز کسانی که او را دوست دارند، پلیس ریدزبورگ و آتش‌نشان‌ها، EMTs، پرواز پزشکی و کارکنان شگفت‌انگیز بیمارستان UW طی دو روز وحشتناک، پیج نتوانست نجات پیدا کند. او در محاصره خانواده و دوستانش که اتاق انتظار بزرگی را در بیمارستان گرفته بودند، گذشت.» در یادداشتی در این صفحه آمده است.

”به اندازه کافی ویژگی های خوب در مورد پیج وجود دارد که یک اتاق را پر کند. از آنجایی که او یک کودک نوپا بود، پیج سرشار از زندگی بود، آماده کمک به هر کسی در هر کاری بود، و از بودن در کنارش لذتی مطلق داشت. او مهربان، سرگرم‌کننده بود و به گفته خانواده‌اش، از ذوق‌های زیادی برخوردار بود. پیج همیشه برای هر کاری که انجام می‌داد سخت کار می‌کرد.»

خانواده خانم رودی گفتند که او به تازگی از دبیرستان منطقه ریدزبورگ در ژوئن 2022 فارغ التحصیل شده است و قصد دارد پاییز امسال در یک برنامه Vet Tech در کالج فنی مدیسون ثبت نام کند. مردم گزارش شده است.