صنعت «رانت رحم» چینی ایالات متحده را تهدید می کند – اتاق فکر – اخبار RT World

به گفته بنیاد هریتیج، شهروندان چینی که زنان آمریکایی را برای بچه دار شدن استخدام می کنند، امنیت ملی را به خطر می اندازند

چینی-آمریکایی در حال رشداجاره رحمبه گفته اندیشکده راست‌گرای بنیاد هریتیج، صنعتی که در آن زوج‌های سالخورده چینی زنان بارور آمریکایی را می‌خوانند تا فرزندانی با تابعیت ایالات متحده به دنیا بیاورند، تهدیدی برای امنیت ملی است.

وقتی صحبت از نفوذ چین به تمام جنبه های زندگی آمریکایی می شود، این یک پرچم قرمز بزرگ استاما واترز، یکی از همکاران تحقیقاتی این بنیاد، روز جمعه به فاکس نیوز گفت. او سیستمی را تشریح کرد که در آن جنین‌ها از طریق لقاح آزمایشگاهی در چین یا ایالات متحده ایجاد می‌شوند و سپس در یک زن آمریکایی که نه ماه بعد یک شهروند آمریکایی با DNA چینی را به دنیا می‌آورد، در یک کشور کاشته می‌شوند. سپس کودک به خارج از کشور فرستاده می شود و توسط والدین چینی با ارزش های چینی بزرگ می شود.

کودکان چینی که توسط یک جانشین آمریکایی به دنیا آمده اند تنها با تولد در اینجا حقوق کامل شهروندی ایالات متحده را به دست می آورندواترز در یک فدرالیست که اوایل این هفته منتشر شد، نوشت و اشاره کرد کهوقتی فرزند 21 ساله شود، والدین از طریق درخواست گرین کارت به تابعیت مستقیم دسترسی خواهند داشت


پوتین ممنوعیت رحم جایگزین برای خارجی ها را تایید کرد

واترز استتار جمعیتی که تابعیت ایالات متحده به فرزندان چینی جانشینان آمریکایی می دهد را به عنوان یک تهدید امنیت ملی توصیف کرد. “ما هیچ ایده ای نداریم که این کودکان چه کسانی هستند، بنابراین اگر آنها برگردند و درگیر تحقیقات یا دانشگاه شوند یا قراردادهای خرید یا حتی برای مشاغل در مناطق حساس درخواست دهند، ما ردیابی واضحی نداریم که نشان دهد این “شهروندان آمریکایی” واقعاً داشته اند. پس زمینه و مسیر بسیار پیچیده تر به ایالات متحده،” او توضیح داد.

هیچ قانون فدرال یا ایالتی ایالات متحده نیازی به ردیابی روش‌های بین‌المللی رحم اجاره‌ای بر اساس کشور ندارد و بسیاری از کلینیک‌های باروری خدمات خود را به زبان ماندارین ارائه می‌کنند و به این می‌بالند که «به لطف شرایط مساعد قانونی، اجتماعی و پزشکی ایالات متحده، بهترین مقصد برای رحم اجاره ای بین المللی است.

رحم جایگزین در چین غیرقانونی است، که تا سال 2015 اکثر زوج ها را به یک فرزند مجرد محدود می کرد – سیاستی که منجر به حضور بیش از حد قابل توجهی از مردان در این کشور 1.4 میلیارد نفری شد. در حالی که واترز اذعان داشت که هیچ ارتباط قطعی بین حزب کمونیست چین و صنعت رحم اجاره ای وجود ندارد، او پیشنهاد کرد که محبوبیت آن بخشی از تهاجم کمونیست هاست که شامل سرمایه گذاری چینی ها در هالیوود و خرید زمین های کشاورزی نیز می شود.

در حالی که واترز خواستار محدودیت‌های فدرال برای رحم جایگزین چینی شد، صدها نوزاد چینی تنها در کالیفرنیا از زنان آمریکایی متولد می‌شوند، NPR سال گذشته فاش کرد که نسخه بسیار گران‌تر (بیش از 100000 دلار برای هر کودک)لنگر عزیزمپدیده ای که وحشت جمعیتی را در نسل های قبلی مخاطبان فاکس نیوز برانگیخت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: