ستاره فوتبال بازی برای روسیه را رد کرد – اخبار RT World

کلودینیو بازیکن زنیت سن پترزبورگ دو ماه پیش تابعیت روسیه را دریافت کرد

کلودینیو، ستاره فوتبال برزیلی الاصل، که از سال 2021 نماینده زنیت سن پترزبورگ در لیگ برتر روسیه است، حضور در تیم ملی روسیه را رد کرده و می‌گوید که در عوض منتظر رویکردی از کشور محل تولدش خواهد بود.

این بازیکن 26 ساله که در اولین فصل خود در سال 2021 توسط همتایان خود به عنوان بهترین بازیکن در لیگ برتر روسیه انتخاب شد، در میان 38 نفری بود که در ماه فوریه توسط رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، شهروندی روسیه به آنها اعطا شد – اقدامی که به طور بالقوه راه را برای ورود به روسیه باز کرد. نماینده کشور در صحنه بین المللی از سال 2026.

با این حال، در صحبت با ریانووستی اسپورت، او در عوض گفت که معتقد است آینده ملی او در برزیل است.

در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم و حتی نمی توانم تصور کنم که چرا به تیم روسیه دعوت خواهم شد. کلودینیو در نظرات منتشر شده در روز شنبه گفت. بازیکنان با استعداد و باکیفیتی زیادی وجود دارند که شایسته بازی در تیم ملی هستند.

او اضافه کرد: «هر پسر برزیلی از دوران کودکی آرزوی ورود به آن را دارد [Brazilian] تیم ملی.”


ستاره برزیلی فوتبال دلیل طرح پاسپورت روسیه را فاش کرد

به گفته دیمیتری خوموخا، مربی سابق یک تیم جوانان روسیه، گفته می شود که دلیل پیگیری بازیکنان خارجی برای شهروندی روسیه تا حد زیادی به امتیازات مالیاتی مربوط می شود. علاوه بر کلودینیو، مالکوم، یکی دیگر از محصولات وارداتی برزیلی زنیت نیز تابعیت روسیه را دریافت کرده است.

من نگرش منفی نسبت به تابعیت بازیکنان فوتبال دارم. خموخا در بهمن گفت. در اینجا منافع پولی خود بازیکنان نقش دارد. مالیات بر درآمد 15 درصد کاهش می یابد. این دلیل اصلی است.»

در همین حال، آندری کانچلسکیس، نماد فوتبال روسیه، گفت که اقدامات کلودینیو “کافی و عادی” است.

من فکر می کنم خنده دار است که ما تابعیت را با بازی در تیم ملی مرتبط می کنیم. او روز شنبه از طریق Sport.ru گفت. ژرار دوپاردیو بازیگر فرانسوی نیز تابعیت روسیه را دریافت کرد، اما این او را مجبور به بازی در سینمای روسیه نمی کند.

تیم‌های ملی و باشگاهی روسیه با حکم فیفا و یوفا از حضور در مسابقات بین‌المللی محروم هستند “تا اطلاع ثانوی” به دلیل تحریم های اعمال شده اندکی پس از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین در سال گذشته.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: