شکارچی جنسی به عنوان متخصص زنان و زایمان از 400 زن ایتالیایی از طریق وب کم کلاهبرداری کرد

شکارچی جنسی به عنوان متخصص زنان و زایمان از 400 زن ایتالیایی از طریق وب کم کلاهبرداری کرد

این مرد به طور فزاینده‌ای سؤالات شخصی می‌پرسید، سپس درخواست یک تماس ویدیویی برای «تأیید تشخیص» می‌کرد.

رم:

پلیس ایتالیا روز جمعه خانه شکارچی جنسی سریالی مظنون را که به عنوان متخصص زنان ظاهر شده بود را مورد بازرسی قرار داد تا ده ها زن را از طریق پیوند اینترنتی متقاعد کند که تحت معاینه واژن قرار گیرند.

پلیس در جنوب شهر باری پس از استراق سمع تماس‌های این مرد 40 ساله پس از شکایت چندین قربانی، چندین گوشی هوشمند و کارت حافظه را کشف و ضبط کرد.

پلیس در بیانیه ای گفته است که این مرد با زنانی تماس گرفته است که در کلینیک های سراسر کشور تحت سواب قرار گرفته اند تا به آنها بگوید که “چندین عفونت واژن” دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: «سپس او آنها را متقاعد کرد که تحت یک معاینه آنلاین زنان و زایمان قرار گیرند.» و افزود که «بیش از 400 زن در سراسر ایتالیا» از لاتزیو گرفته تا لومباردیا و کالابریا مورد هدف قرار گرفتند.

روزنامه Repubblica به نقل از یکی از قربانیان گفت: “او خود را پزشک معرفی کرد. او تاریخ و محل تولد من را می دانست و از من پرسید که آیا در ماه های اخیر معاینه زنان انجام داده ام.”

این زن که دقیقاً “لوسیا” نامیده می شود، گفت: “او به طور فزاینده ای سوالات شخصی پرسید… سپس از طریق زوم یا پاتوق درخواست تماس تصویری کرد… (و) از من خواست تا قسمت های خصوصی ام را برای تایید تشخیص نشان دهم.”

پلیس گفت که تحقیقات در مورد سوء استفاده ادامه دارد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)