شوهر خشمگین تاج برنده مسابقه زیبایی را در برزیل شکست و همسرش در جایگاه دوم قرار گرفت

ویدئو: مردی تاج برنده مسابقه زیبایی را می شکند و همسرش در جایگاه دوم قرار می گیرد

برگزارکننده اصرار داشت که داوران مسابقه در تصمیم متفق القول خود منصف بودند.

در یک اتفاق تکان دهنده، شوهر یکی از شرکت کنندگان مسابقه زیبایی به روی صحنه رفت، تاج برنده را ربود و پس از کسب مقام دوم همسرش، آن را به زمین کوبید. این حادثه در یک مسابقه زیبایی LGBTQ+ در برزیل در روز شنبه، بر اساس اخبار محلی رخ داد گلوبو. یکی از حاضران اقدام این مرد را ضبط کرد و این کلیپ به زودی در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شد. طغیان این مرد زمانی رخ داد که برنده در مسابقه دوشیزه گی ماتو گروسو 2023 اعلام شد.

این ویدئو مراسم تاج گذاری و یک زن را نشان می دهد که به دو فینالیست – Nathally Becker و Emannuelly Belini – نزدیک می شود تا برنده را اعلام کند. همانطور که او تاج را روی دو شرکت کننده قبل از نمایش بزرگ حرکت می داد، جمعیت مشتاق هر دوی آنها را تشویق کردند.

در نهایت خانم بلینی به عنوان برنده انتخاب شد و زن تاج براق را روی سرش گذاشت. اما قبل از اتمام مراسم، شوهر نایب قهرمان مسابقه آن را قطع کرد.

شوهر سر گرم تاج را از دستان زن بیرون کشید و روی زمین صحنه پرتاب کرد. او همچنین در حال فریاد زدن و کنار کشیدن همسرش از برنده در حالی که حضار شوکه شده نفس نفس می زد، دیده شد.

فیلم را ببینید:

سپس مرد تاج را برداشت و دوباره آن را روی زمین گذاشت و آن را تکه تکه کرد.

نیویورک پست گفت که تیم امنیتی مراسم مداخله کردند و مرد را به پشت صحنه کشیدند.

مالون هانیش، هماهنگ‌کننده مسابقه بعداً بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن گفت: “او نتیجه را منصفانه نمی‌دانست و باعث این همه ناراحتی و آسیب شد.”

وی افزود: “ما به شدت حادثه ای را که در زمان تاج گذاری دوشیزه منتخب رخ داد، زمانی که شریک خانم کویابا، که در رتبه دوم طبقه بندی شده بود، به صحنه حمله کرد و تاج را به طرز تهاجمی تخریب کرد، محکوم می کنیم.”

برگزارکننده اصرار داشت که داوران مسابقه در اعلام بلینی به عنوان برنده منصف بودند.