شرکت فناوری ایالات متحده دراپ باکس 16 درصد از نیروی کار خود را به دلیل کاهش رشد ابر کاهش می دهد.

شرکت فناوری ایالات متحده دراپ باکس 16 درصد از نیروی کار خود را به دلیل کاهش رشد ابر کاهش می دهد.

در پایان سال 2022، این شرکت 3118 کارمند تمام وقت داشت. (نمایندگی)

Dropbox Inc ارائه‌دهنده فضای ذخیره‌سازی ابری روز پنج‌شنبه اعلام کرد که نیروی کار جهانی خود را 16 درصد کاهش می‌دهد تا هزینه‌ها را در بحبوحه کندی رشد ابر کاهش دهد و در عوض استعدادهای جدیدی را برای ساخت پیشنهادات هوش مصنوعی خود استخدام کند.

Dropbox مستقر در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، آخرین شرکت فناوری است که از هوش مصنوعی استفاده می کند، زیرا بازیگران فناوری بزرگ از Microsoft Corp گرفته تا Meta Platforms Inc شرکت مادر فیسبوک برای بخشی از بازار در حال رشد با محصولات و پیشنهادات جدید مبارزه می کنند.

درو هیوستون، مدیر اجرایی دراپ باکس، گفت که رشد تجارت ابری اصلی این شرکت در حال کاهش است زیرا چالش‌های ناشی از رکود اقتصادی بر مشتریان فشار می‌آورد و باعث می‌شود برخی از سرمایه‌گذاری‌های سودآور دیگر پایدار نباشند.

در پایان سال 2022، این شرکت 3118 کارمند تمام وقت داشت که از این تعداد 2583 نفر در ایالات متحده مستقر بودند.

این شرکت گفت که برخی از کارمندان را از یک تیم به تیم دیگر تغییر داده است تا روی پروژه های هوش مصنوعی خود تمرکز کنند، اما با ترکیبی متفاوت از مجموعه مهارت ها، به ویژه در هوش مصنوعی و توسعه محصول در مراحل اولیه، به استعدادهای بیشتری نیاز دارد.

هیوستون در یادداشتی به کارکنان گفت: “ما در چند سال گذشته استعدادهای بزرگی را در این زمینه ها آورده ایم و حتی به تعداد بیشتری نیز نیاز خواهیم داشت.”

عصر محاسبات هوش مصنوعی بالاخره فرا رسید… فرصت پیش روی ما بیشتر از هر زمان دیگری است، اما نیاز ما به اقدام فوری برای استفاده از آن نیز ضروری است.

هیوستون همچنین عضو هیئت مدیره متا پلتفرم است که در روز چهارشنبه اعلام کرد هوش مصنوعی به آن کمک می کند تا ترافیک فیس بوک و اینستاگرام را افزایش دهد و از فروش تبلیغات درآمد بیشتری کسب کند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)