شرکت آمریکایی مهمانی مجلل برای کارمندان برگزار می کند، سپس 13 درصد از نیروی کار را اخراج می کند

شرکت آمریکایی مهمانی مجلل برای کارمندان برگزار می کند، سپس 13 درصد از نیروی کار را اخراج می کند

بسیاری از کارمندان این اخراج را “غیر منتظره” نامیدند.

شرکت امنیت سایبری مستقر در ایالات متحده بیشاپ فاکس 13 درصد از نیروی کار یا 50 کارمند خود را تنها چند روز پس از برگزاری یک مهمانی بزرگ برای کارکنان خود اخراج کرد. TechCrunch. این شرکت میزبان یک مهمانی در کنفرانس امنیت سایبری RSA بود که در آن نوشیدنی‌های مارکی که از آن به عنوان “سوپ سایبری” یاد می‌شد، ارائه کرد. با توجه به حساب رسمی توییتر بیشاپ فاکس با اشاره به کنفرانس‌های امنیتی Black Hat و DefCon که سالانه در آنجا برگزار می‌شود، این سازمان در اواخر امسال رویدادهای دیگری در وگاس خواهد داشت.

در اواخر آوریل، بسیاری از کارمندان برای به اشتراک گذاشتن تصاویری از مهمانی و خوش گذرانی خود در توییتر آمدند. با این حال، چند روز بعد، برخی از آنها اخراج کارکنان در شرکت را فاش کردند.

سخنگوی اسقف فاکس، کوین کوش، در ایمیلی به این نشریه گفت که آنها فضایی را در RSA «از ماه‌ها قبل رزرو کرده بودند و اساساً برای اهداف پخش زنده یک روزه (منعکس کننده همان چیزی است که برای DefCon انجام دادیم) ایمن شده بود. انجمنی برای مشارکت و به اشتراک گذاری دانش با جامعه بزرگتر. پس از آن پذیرایی از شرکت کنندگان، تیم، دوستان صنعت و شرکت کنندگان RSA انجام شد.” آقای کوش همچنین به این رسانه اطلاع داد که این شرکت قبل از اخراج در 2 می حدود 400 کارمند داشت.

وینی لیو، مدیر عامل شرکت، در بیانیه‌ای به TechCrunch گفت: “ما این تغییرات را فعالانه در پاسخ به وضعیت اقتصادی جهانی و فرصت‌هایی که شناسایی کرده‌ایم برای کارآمدتر کردن کسب‌وکارمان انجام دادیم. در حالی که تقاضا برای راه‌حل‌های ما ثابت است و تجارت ما پایدار است، ما می‌توانیم عدم قطعیت بازار و روند سرمایه گذاری در این اقتصاد جهانی بسیار متفاوت را نادیده نگیرید.”

اسقف فاکس همچنان سالم است و ما همچنان نسبت به رشد و سرمایه‌گذاری‌های فناوری خود در سه ماهه‌ها و سال‌های آینده خوش‌بین هستیم. ذخایر نقدی شرکت ما (از جمله افزایش سرمایه سری B)، همراه با این بازسازی، به ما امکان می‌دهد موقعیت مالی قوی خود را حفظ کنیم. که مقیاس، نوآوری و البته ارائه راه‌حل‌های باکیفیت را که مشتریان ما انتظار دارند را ممکن می‌سازد.”

بسیاری از کارمندان این اخراج را “غیر منتظره” نامیدند. یکی از آنها همچنین اعلام کرد که این اخراج ها “به دلیل تغییر ساختار داخلی” بوده است.