زن گمشده در جنگل پنج روز با شراب و آبنبات چوبی زنده ماند و نجات یافت

تماشا کنید: زن گمشده در جنگل پنج روز با شراب و آبنبات چوبی زنده می ماند و نجات می یابد

پلیس ویکتوریا ویدئویی از لحظه پیدا شدن او به اشتراک گذاشت.

یک زن استرالیایی که به مدت پنج روز در جنگل ناپدید شده بود، توانست با شراب و آبنبات چوبی زنده بماند. News.com.au گزارش شده است. به گفته این نشریه، لیلیان 48 ساله در یک سفر یک روزه در High Country در ویکتوریا استرالیا گم شد. خوشبختانه، او مقداری تنقلات و یک بطری شراب را در وسیله نقلیه خود پنهان کرده بود.

پس از پنج روز، پس از اینکه ماشینش در انتهای جاده خاکی در بوته زار Mitta Mitta مشاهده شد، او توسط خدمات اورژانس در حین جستجو در زمین تپه ای پیدا شد. پلیس ویکتوریا ویدئویی از لحظه پیدا شدن او به اشتراک گذاشت.

آنها با به اشتراک گذاشتن این ویدئو نوشتند: “لحظه ای را که Air Wing زنی را پیدا کرد که به مدت پنج روز در زمین های انبوه بوته ها ناپدید شده بود را ببینید. دیروز بعد از ظهر، ایر وینگ در حال انجام یک جاروی زمین تپه ای بود که ماشین لیلیان را در انتهای جاده خاکی در بوته زار میتا میتا دیدند.»

ویدیو را اینجا ببینید:

این حادثه در 30 آوریل زمانی رخ داد که او در نزدیکی مسیر یانکی پوینت به بن بست خورد. وقتی متوجه شد که مسیر اشتباهی گرفته است، سعی کرد ماشینش را بچرخاند، اما در گل و لای گیر کرد. او نمی توانست با کسی تماس بگیرد، زیرا هیچ پذیرش سیار در منطقه وجود نداشت. علاوه بر این، او به دلیل مشکلات سلامتی قادر به رفتن به سمت کمک نبود. در نهایت او مجبور شد با ماشینش در بوته های دورافتاده بماند.

پس از اینکه خانواده او ناپدید شدن او را گزارش کردند، پلیس یک هلیکوپتر را برای هدایت جستجو مستقر کرد. مقامات گفتند که لیلیان از دیدن پلیس “بسیار راحت شد”.

گروهبان مارتین تورپی، از مقامات پلیس محلی، گفت: “تنها مایعی که لیلیان نمی‌نوشد، یک بطری شرابی بود که برای مادرش هدیه خریده بود. برای یک سفر کوتاه روزه برنامه ریزی می کرد، بنابراین فقط چند تنقلات و آب نبات چوبی با خود برده بود، اما آب نداشت. او از عقل سلیم استفاده می کرد تا با ماشینش بماند و در بوته زار پرسه نزند، که به پلیس کمک کرد تا بتواند او را پیدا کند.”

لیلیان برای درمان کم آبی به بیمارستان منتقل شد و در آنجا تحت نظر است.

ویدئوی نجات او در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. یکی از کاربران نوشت: «وای! در چند جستجوی زمینی! شما نمی توانید احساس پیدا کردن کسی و برگرداندن او را به عزیزش توصیف کنید. به پلیس معاون و تیم‌های جستجو تبریک می‌گویم.» دیگری اظهار داشت: «ویدیوی احساسی برای تماشا، چه کار فوق‌العاده‌ای انجام دادید.»

سومی اضافه کرد: “اوه چقدر شگفت انگیز است که چنین خبرهای خوبی را می بینم. فکر می کنم افسران پلیس را در آغوش می گرفتم. خیلی خوشحالم که لیلیان اکنون در دستان امنی است.»