سوال بزرگ عمران خان از وزیر پاکستان بلاول بوتو در سفر به هند

سوال بزرگ عمران خان از وزیر پاکستان بلاول بوتو در سفر به هند

عمران خان در یک گردهمایی PTI سخنرانی می کرد. (فایل)

اسلام آباد پاکستان:

به گزارش داون، عمران خان، رئیس تحریک انصاف پاکستان روز شنبه از شهباز شریف، نخست وزیر و بلاول بوتو زرداری، وزیر امور خارجه به دلیل سفرهای خارجی آنها در بحبوحه “بحران” فعلی این کشور انتقاد کرد.

شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان در حال حاضر برای تاج گذاری پادشاه چارلز سوم در بریتانیا به سر می برد، در حالی که بلوال وزیر امور خارجه روز پنجشنبه برای شرکت در نشست شورای وزیران خارجه سازمان همکاری شانگهای (SCO) در گوا به هند سفر کرد.

عمران خان هنگام سخنرانی در یک تجمع حزب تحریک انصاف از داخل وسیله نقلیه خود در لاهور، دو رهبر را مورد هدف قرار داد. این تجمع برای نشان دادن حمایت و همبستگی با دادگاه عالی، قانون اساسی و رئیس قاضی پاکستان عمر عطا بندیال برگزار شد.

پاکستان در دنیا تحقیر می‌شود. ما این سوال را می‌پرسیم، بلاوال شما در تمام دنیا گردش می‌کنید، اما ابتدا به ما بگویید، قبل از رفتن، آیا از کسی می‌پرسید که پول کشور را در یک سفر خرج می‌کنید، پس چه خواهد شد. سود یا ضرر از آن؟” خان گفت.

دان گزارش داد که رئیس PTI این سوال را مطرح کرد که از سفر به هند چه سودی به دست آمده است.

اس جایشانکار، وزیر امور خارجه، در اظهارات خود در نشست سازمان همکاری شانگهای گفت که تروریسم در همه اشکال آن، از جمله تروریسم فرامرزی، باید متوقف شود، که معمولاً به پاکستان اشاره دارد.

ما قاطعانه معتقدیم که هیچ توجیهی برای تروریسم وجود ندارد و باید در همه اشکال و مظاهر آن از جمله تروریسم فرامرزی متوقف شود.»

به گزارش داون، بعداً، او مدعی شد که پاکستان از تروریست‌ها در کشمیر حمایت می‌کند و موضع وزیر خارجه پاکستان “معلوم و فراخوانده شد”.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)