شاهزاده هری هنگام بازدید از بریتانیا پیشنهاد قانونی برای پرداخت هزینه حفاظت پلیس را از دست داد

شاهزاده هری هنگام بازدید از بریتانیا پیشنهاد قانونی برای پرداخت هزینه حفاظت پلیس را از دست داد

یک قاضی حکم به عدم مجوز برای چنین جلسه ای داده است

دادگاه عالی لندن روز سه شنبه اعلام کرد شاهزاده هری چالش قانونی برای پرداخت هزینه حفاظت پلیس خود را هنگام بازدید از بریتانیا از دست داده است.

به گفته شاهزاده هری، زمانی که در خانه در کالیفرنیا و در سفر است، هزینه امنیت خصوصی خود را پرداخت می کند واشنگتن پست. شاهزاده هری می خواست هزینه حفاظت در سطح بالا را توسط افسران پلیس آموزش دیده ویژه که به اطلاعات بریتانیا دسترسی دارند، بپردازد.

شاهزاده هری و مگان مارکل پس از کناره گیری از “خانواده سلطنتی شاغل” و نقل مکان به ایالات متحده در سال 2020، از حمایت پلیس با بودجه مالیات دهندگان محروم شدند.

یک قاضی حکم داده است که اجازه برگزاری چنین جلسه ای را ندهد، بی بی سی گزارش شده است.

در جریان جلسه گذشته، وکیل شاهزاده هری استدلال کرد که باید به او اجازه داد تا تصمیم کمیته اجرایی برای حمایت از خانواده سلطنتی و شخصیت های عمومی – که به نام راوک نیز شناخته می شود- را به چالش بکشد. با این حال، وکلای دفتر خانه با ایده اجازه دادن به افراد ثروتمند برای خرید امنیت از پلیس مخالفت کرده بودند.

هفته گذشته، شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل پس از شرکت در مراسم اهدای جوایز در نیویورک، درگیر یک “تعقیب و گریز خودروی فاجعه‌بار” با عکاسان پاپاراتزی شدند. این حادثه پس از آن رخ داد که آنها سه شنبه شب بنیاد خانم برای زنان را ترک کردند، جایی که مگان به دلیل کارش مورد تجلیل قرار گرفت.

سخنگوی این زوج در بیانیه ای گفت: شب گذشته دوک و دوشس ساسکس و خانم راگلند در یک تعقیب و گریز ماشینی تقریباً فاجعه بار به دست یک حلقه از پاپاراتزی های بسیار تهاجمی شرکت کردند.

این تعقیب و گریز بی وقفه، که بیش از دو ساعت به طول انجامید، منجر به تصادفات نزدیک با سایر رانندگان در جاده، عابران پیاده و دو افسر NYPD (اداره پلیس نیویورک) شد.