پزشک آلمانی به دلیل اجازه دادن به تمیزکننده برای کمک به قطع انگشت پای بیمار اخراج شد – RT World News

مدیریت گفت که یک جراح در بیمارستان دانشگاه ماینز این عمل را بدون دستیار واجد شرایط انجام داد

شبکه تلویزیونی SWR روز جمعه گزارش داد که یک جراح پس از جانشینی سرایداری که هیچ تجربه پزشکی برای کمک به قطع انگشت پا نداشت، از بیمارستان دانشگاه ماینتس در آلمان اخراج شد. این حادثه که در سال 2020 رخ داد، برای بیمار بدتر نشد، اما به حرفه دکتر پایان داد.

نوربرت فایفر، مدیر اجرایی بیمارستان دانشگاه ماینتس، تأیید کرد که جراح به اشتباه تصمیم گرفته بود با وجود نداشتن دستیار واجد شرایط، قطع عضو را ادامه دهد. “این هرگز نباید اتفاق می افتاد” او به رسانه های محلی گفت.

عمل جراحی یک بود “روال” فایفر توضیح داد که روشی که پزشک اغلب انجام می داد و حوالی ساعت 3:30 بعد از ظهر به وقت محلی انجام می شد، زمانی که بسیاری از پزشکان دیگر برای کمک در آنجا حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:
وزیر آلمانی برای پیشرفت شغلی دروغ گفت – رسانه

بیمار یک بی‌حسی موضعی دریافت کرده بود، اما بی‌قرار می‌شد، و باعث شد که دکتر از سرایدار بخواهد که پایش را پایین نگه دارد و ابزار جراحی را از کنار او عبور دهد.

به گزارش خبرگزاری محلی Mainzer Allgemeine Zeitung، مانور برش گوشه زمانی کشف شد که یک مدیر بیمارستان سرایدار را در اتاق عمل مشاهده کرد، با دستان پر از گازهای خونی.

پس از پرس و جو توسط روزنامه، بیمارستان اعتراف کرد که نظافتچی رفته است “بخش فعال تر” در عمل جراحی نسبت به آنچه قبلاً مشکوک بودند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: