سیاستمدار اسکاتلندی پس از ارتباط با افراد ترنس و مشکلات یادگیری عذرخواهی کرد

سیاستمدار اسکاتلندی پس از ارتباط با افراد ترنس و مشکلات یادگیری عذرخواهی کرد

استفان چارلز کر، عضو پارلمان اسکاتلند

استفان چارلز کر، یکی از اعضای پارلمان اسکاتلند، به خاطر بیانیه ای که در آن به طور تلویحی بین افراد تراجنسیتی و افرادی که مشکلات یادگیری داشتند، وجود دارد عذرخواهی کرد.

در 14 آوریل، نماینده محافظه کار اسکاتلند در توییتی از لایحه اصلاحات به رسمیت شناختن جنسیت توسط دولت انتقاد کرد.

در توییتی که اکنون حذف شده است، آقای کر نوشت: “ورود وزیر اول جدید این فرصت را به ارمغان آورد تا لایحه اصلاحات جنسیتی را بررسی کنیم و سؤالاتی بپرسیم که استورجن به آنها زحمتی نداده است. چرا جوانان بیشتری می خواهند جنسیت خود را تغییر دهند؟ آیا ارتباطی بین داشتن ناتوانی های یادگیری/توسعه وجود دارد؟ اما آنها اهمیتی نمی دهند.”

قطار زیر زمینی گزارش داد که این توییت واکنش‌های انتقادی بسیاری را از سوی بسیاری از مردم به همراه داشت، سیاستمداران و مردم عادی به طور یکسان از کر انتقاد کردند و برخی اشاره کردند که کر هیچ مدرکی برای ادعای خود ارائه نکرده است.

فاطیما جوجی، عضو شورای حزب ملی اسکاتلند (SNP) در وست‌هیل و ناحیه نوشت: “من حرفی ندارم. به آن پاراگراف دوم نگاه کنید. آیا او واقعی است؟”

روندا میلر، محلی داندی، افزود: «هر کسی که فکر می‌کند @ScotTories با استفن کر به خاطر توییت وحشتناکش برخورد خواهد کرد، آنها را با حزبی مخلوط می‌کند که در هسته‌اش صداقت و نجابت دارد.»