سوریه می گوید اسرائیل با موشک به حومه دمشق حمله کرد – رسانه دولتی – اخبار RT World

رسانه دولتی سوریه با اشاره به اینکه یکی از پرتابه ها رهگیری شده است، گزارش داد که اسرائیل دو موشک را به سمت جنوب دمشق، پایتخت سوریه هدف قرار داده است. گزارشی از خسارت وارد نشده است.

به گزارش خبرگزاری سانا سوریه، حمله گزارش شده اندکی پس از نیمه شب چهارشنبه به وقت محلی صورت گرفت. این نشریه خاطرنشان کرد که این پرتابه ها از سمت بلندی های جولان اشغالی توسط اسرائیل وارد شده است. این حمله یک “ساختمان خالی” بر اساس این گزارش، جنوب پایتخت و خسارتی در پی نداشته است.


سوریه اسرائیل را به حملات موشکی نزدیک پایگاه روسیه متهم می کند

اسرائیل مرتباً به بهانه از بین بردن پاسگاه های ادعایی ایران در سوریه به سوریه حمله می کند. نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF) معمولاً مطابق با سیاست دیرینه خود در مورد عملیات نظامی خارج از مرزهای خود از اظهار نظر در مورد حملات خودداری می کنند. تنها یک هفته پیش، دو سرباز سوری در حملات موشکی اسرائیل به شهرهای طرطوس و حمص در نزدیکی پایگاه دریایی روسیه زخمی شدند. بنا بر گزارش ها، این بمباران خسارات مادی نیز به همراه داشته است.

دمشق بارها حملات اسرائیل به خاک خود را به عنوان نقض حاکمیت خود محکوم کرده است. روسیه، ایران و ترکیه نیز حملات هوایی اسرائیل در سوریه را نقض قوانین بین المللی خوانده اند.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید