سوئیس احتمالاً در مورد واکسیناسیون اجباری رأی گیری خواهد کرد – اخبار RT World

یک گروه سوئیسی که به دنبال ممنوعیت واکسیناسیون اجباری در قانون اساسی است، می گوید که به اندازه کافی امضا جمع آوری کرده است تا این موضوع را به رأی بگذارد. این طرح در هفته جاری به دولت ارائه شد.

این گروه که جنبش آزادی سوئیس (MLS) نام دارد، رسماً این پیشنهاد را برای محافظت از مردم ارائه کرد “آزادی و تمامیت جسمانی” روز پنجشنبه به صدراعظم فدرال در برن.

ادامه مطلب


اتریش آخرین قرنطینه را فقط برای ساکنان واکس شده پایان می دهد

MLS گفت که آنها 125,000 امضا جمع آوری کردند که 25,000 بیشتر از آنچه طبق قانون برای رای دادن در سراسر کشور لازم است، است. این گروه به دنبال اصلاح قانون اساسی است تا اطمینان حاصل شود که مردم “نباید مجازات شود” برای امتناع از واکسن،از آسیب‌های اجتماعی یا حرفه‌ای رنج نبرید» به خاطر آن

رئیس این گروه، ریچارد کولر، به خبرگزاری کیستون-SDA گفت که این اصلاحیه نه تنها در مورد واکسیناسیون کووید-19 اعمال خواهد شد، بلکه “به سایر واکسن‌ها، تراشه‌ها و اطلاعات دیجیتالی که در بدن کاشته می‌شوند.»

رای گیری در مورد طرح رای گیری احتمالا سال آینده انجام خواهد شد.

ماه گذشته، رای دهندگان سوئیسی قانونی را تصویب کردند که به مجوزهای بهداشتی اجازه می دهد، که برخی از مخالفان می گویند که یک دستور مخفی واکسن است.

اگرچه در حال حاضر هیچ دستور گسترده ای برای واکسن وجود ندارد، شورای فدرال کشور می تواند واکسیناسیون را برای گروه های خاصی مانند کارکنان مراقبت های بهداشتی خط مقدم الزامی کند. با این وجود، برخی از سیاستمداران به نفع واکسیناسیون اجباری صحبت کرده اند، از جمله رئیس جمهور آینده سوئیس، ایگنازیو کاسیس، که گفت این اقدام “می تواند مفید باشد” ولی “به عنوان آخرین چاره.”