سنگاپور فروش بلیت های جدید را تحت برنامه سفر بدون قرنطینه متوقف می کند

سنگاپور فروش بلیت های جدید را تحت برنامه سفر بدون قرنطینه متوقف می کند

کسانی که قبل از ۲۲ دسامبر بلیط هواپیمای VTL (ایر) را رزرو کرده باشند، اجازه ورود به سنگاپور را خواهند داشت.

سنگاپور:

در بحبوحه نگرانی‌ها در مورد افزایش نوع Omicron ویروس کرونا، سنگاپور روز چهارشنبه اعلام کرد که فروش بلیت‌های جدید پروازها و اتوبوس‌ها را تحت برنامه خود برای سفرهای بدون قرنطینه به این ایالت شهری از 23 دسامبر تا 20 ژانویه متوقف می‌کند.

بر اساس برنامه خط سفر واکسینه شده، سنگاپور به مسافران کاملاً واکسینه شده اجازه ورود بدون قرنطینه از برخی کشورها را می دهد که آنها نیز باید آزمایشات منظم را انجام دهند.

“از 22 دسامبر 2021، ساعت 2359 (SGT)، هیچ بلیت جدیدی برای پروازهای تعیین شده VTL (Air) برای ورود به سنگاپور از تمام کشورهای VTL تا 20 ژانویه 2022، ساعت 2359 (SGT) وجود نخواهد داشت.” اعلام کرد.

مسافرانی که بلیط هواپیمای VTL (ایر) را قبل از 22 دسامبر رزرو کرده اند، به شرط رعایت تمام شرایط VTL (Air) همچنان مجاز به ورود به سنگاپور خواهند بود.

مسافرانی که تحت طرح VTL وارد سنگاپور می شوند نیازی به ارائه اخطار اقامت در خانه ندارند. در عوض، آنها باید دو روز قبل از عزیمت به سنگاپور و همچنین پس از ورود، آزمایش COVID-19 منفی شوند.

سازمان هواپیمایی کشوری سنگاپور (CAAS) گسترش VTL را در 15 نوامبر اعلام کرد.

سنگاپور این خطوط را برای حدود دوجین کشور از جمله استرالیا، هند، بریتانیا و ایالات متحده راه اندازی کرده است.

اپراتورهای هندی در واکنش به قوانین جدید گفتند که باید برنامه خود را اصلاح کنند تا از دستورالعمل ها پیروی کنند.

آنها اظهار داشتند که برای پیروی از دستورالعمل ها باید تغییراتی در برنامه خود ایجاد کنیم.

ایر ایندیا و ویستارا دو شرکت هواپیمایی هندی هستند که پروازهای مسافربری تجاری بین سنگاپور و هند انجام می دهند.

در اوایل این ماه، هند سنگاپور را از فهرست کشورهای «در خطر» حذف کرده بود و مسافرانی که از آنجا می‌آیند نیازی به انجام اقدامات اضافی در هنگام ورود از جمله آزمایش پس از ورود برای کووید-19 به‌ویژه نوع جدید Omicron ندارند.

هند همچنین اعلام کرد که ممنوعیت پروازهای مسافربری بین‌المللی برنامه‌ریزی شده خود را تا 31 ژانویه در پی تهدید نوظهور نوع Omicron حفظ خواهد کرد. به گفته وزارت بهداشت اتحادیه، تا کنون ۲۱۳ مورد ابتلا به ویروس کرونا نوع Omicron در کشور گزارش شده است.

هند پروازهای بین المللی خود را از 23 مارس 2020 در بحبوحه شیوع ویروس کرونا متوقف کرده بود. با این حال، پروازهای بین المللی مسافری ویژه از ژوئیه سال گذشته تحت ترتیبات حباب هوایی که با تقریباً 28 کشور تشکیل شده است، انجام شده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)