ایالات متحده جداسازی کووید کوتاه‌تر را برای واکسینه شده با یک مورد پیشرفت در نظر می‌گیرد

ایالات متحده جداسازی کووید کوتاه‌تر را برای واکسینه شده با یک مورد پیشرفت در نظر می‌گیرد

اعتقاد بر این است که نوع Omicron ویروس کرونا به راحتی از آنتی بادی های انسانی فرار می کند. (فایل)

مقامات بهداشتی ایالات متحده در حال بررسی این موضوع هستند که آیا توصیه های ایزوله سازی برای برخی از افراد واکسینه شده را تغییر دهند تا آنها بتوانند پس از یک مورد موفقیت آمیز کووید-19 زودتر به سر کار بازگردند.

نوع omicron ویروس کرونا حامل جهش هایی است که اعتقاد بر این است که آن را قادر می سازد آسان تر از آنتی بادی های انسانی فرار کند. این ممکن است به معنای ابتلا به عفونت های جدید در میان واکسینه شده ها باشد.

اما برای افراد واکسینه شده، کووید-19 تقریباً همیشه یک بیماری خفیف و مختصر است و این سوال را ایجاد می‌کند که آیا انزوای 10 روزه ضروری است یا خیر.

آنتونی فائوچی، مشاور ارشد پزشکی رئیس جمهور روز سه شنبه به سی ان ان گفت: «این قطعاً یک ملاحظات مهم است که در حال حاضر مورد بحث قرار گرفته است، به ویژه در زمینه کارکنان مراقبت های بهداشتی.

به عنوان مثال، او پیشنهاد کرد که کارکنان مراقبت‌های بهداشتی که تست عفونت کروناویروس مثبت دارند، ممکن است بتوانند در کمتر از 10 روز به سر کار خود بازگردند، به شرطی که از ماسک N-95 استفاده کنند و علامتی نداشته باشند. وی افزود: هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

بیمارستان‌های ایالات متحده می‌گویند که با رقابت شرکت‌های پرسنل موقت که دستمزد بالاتری می‌پردازند، به‌ویژه برای حفظ پرستاران با مشکل مواجه هستند.

دستورالعمل‌های جداسازی کنونی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها هیچ تمایزی بین افراد واکسینه نشده، کاملاً واکسینه‌شده یا واکسینه‌شده با تزریق‌های تقویت‌کننده ایجاد نمی‌کند.

CDC می گوید که افرادی که کاملاً واکسینه شده اند و بدون علامت هستند، بر خلاف افراد واکسینه نشده، پس از قرار گرفتن در معرض افراد مبتلا به کووید-19، مجبور نیستند – یک قدم زیر ایزوله – قرنطینه شوند.

سخنگویان CDC بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید نیز گفت که دستورالعمل قرنطینه در حال بحث است، اما جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، متخصصان پزشکی دولت را موکول خواهد کرد.

او روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: “با توجه به گسترش omicron، با توجه به قابلیت انتقال omicron، البته، آنها به بررسی طیف وسیعی از مراحل ادامه می دهند.” او به دنبال آن راهنمایی است.»

آشیش جها، رئیس دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون و باب واچر، رئیس گروه پزشکی دانشگاه کالیفرنیا سانفرانسیسکو، هر دو در توییت‌های اخیر گفتند که احتمالاً 10 روز قرنطینه برای افراد واکسینه شده و تقویت‌شده با این بیماری بسیار طولانی است. موارد پیشرفت

جها گفت: “ضمانت 100% می خواهید؟ مطمئناً، 10 روز انجام دهید.” اما او گفت که به دوستانش توصیه کرده است که پس از پنج روز آزمایش آنتی ژن سریع انجام دهند و اگر منفی بود، «معقول» است که فرض کنیم دیگر مسری نیستند.

او افزود: «اطلاعات بیشتر در اینجا خوب است.

همچنین روز سه‌شنبه، اد باستین، مدیر اجرایی شرکت دلتا ایر لاینز، نامه‌ای را امضا کرد و از روشل والنسکی، مدیر CDC خواست تا دستورالعمل‌های ایزوله‌سازی برای افرادی که کاملاً واکسینه شده‌اند، تجدیدنظر کند و گفت که نوع omcron، اگرچه مسری‌تر است، “احتمالاً مسری است. کمتر خطرناک است.”

باستین به همراه هنری تینگ، رئیس شرکت هواپیمایی نوشت: «برای پرداختن به تأثیر بالقوه سیاست انزوای فعلی، ما یک ایزوله ۵ روزه از شروع علائم را برای کسانی که یک عفونت پیشرفت‌کننده را تجربه می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم»، برخلاف ۱۰ روز کنونی. افسر بهداشت و کارلوس دل ریو، استاد بخش بیماری های عفونی در دانشگاه اموری و مشاور پزشکی شرکت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)