سقوط مار به داخل تجهیزات، باعث قطع برق 16000 نفر در شهر ایالات متحده شد.

سقوط مار به داخل تجهیزات، باعث قطع برق 16000 نفر در شهر ایالات متحده شد.

برق بعداً تا ساعت 2 بعدازظهر برای همه مشتریان آسیب دیده برقرار شد.

16000 مشتری در آستین ایالات متحده هنگامی که یک مار به یک ایستگاه فرعی لغزید و با تجهیزات تماس پیدا کرد، بدون برق ماندند. به گفته مت میچل، سخنگوی آستین انرژی، قطع برق از ساعت 1 بعد از ظهر روز 16 می آغاز شد و حدود 16000 مشتری را در اوج خود تحت تاثیر قرار داد.فاکس 7 آستین گزارش شده است.

این حادثه زمانی رخ داد که یک مار به داخل یکی از پست‌ها سر خورد و با مدار برق‌دار تماس پیدا کرد و باعث قطعی برق شد.

آستین انرژی در توییتی نوشت: «تداخل حیات وحش می تواند منجر به قطع برق شود. امروز یک مار به یکی از پست‌های فرعی ما خزید و با یک مدار برق‌دار تماس پیدا کرد.»

برق بعداً تا ساعت 2 بعدازظهر برای همه مشتریان آسیب دیده برقرار شد.

“این در مورد شبکه نبود، در مورد زیرساخت ها نبود، این فقط مربوط به بخش خاصی از حیات وحش بود که در مکان نامناسب، در زمان نامناسب قرار داشت و باعث سردرد بسیار زیادی برای بسیاری از مردم شد.” مت میچل، سخنگوی آستین انرژی گفت سی بی اس آستین.

وی افزود که این شرکت در حال حاضر در حال نصب حصارهای مار برقی فشار ضعیف در اطراف پست ها برای جلوگیری از خروج خزندگان لغزنده است.

و امیدواریم که این به عنوان یک بازدارنده حداقل برای آن بخش خاصی از حیات وحش عمل کند که می تواند در عملیات ما تداخل ایجاد کند. از دست دادن قدرت هرگز کار آسانی نیست. بنابراین ما همیشه می خواهیم در اسرع وقت برای بازیابی ایمن پاسخ دهیم. این یکی کمی چالش برانگیزتر بود، زیرا این مار خاص چندین مدار را که باید بازنشانی می‌شد، خارج کرد، و ما باید بررسی می‌کردیم تا مطمئن شویم که درک روشنی از آنچه باید تعمیر شود، داشتیم. و زمانی که این کار را انجام دادیم، روند بازسازی نسبتاً ساده بود.» او گفت.

در حادثه مشابهی در سال گذشته، حدود 10000 خانه در ژاپن پس از سر خوردن یک مار به داخل پست برق و سرخ شدن خود تا حد مرگ، بدون برق ماندند. به گفته کارشناسان، زمانی که مار پیدا شد، مار همچنان در حال سوختن بود. با سیم برق تماس پیدا کرده بود و در نتیجه آلارم دود به صدا درآمد و شش ماشین آتش نشانی به محل حادثه رفتند.