سرمایه گذار آمریکایی، مشترک آبی توییتر، ادعا می کند روزانه 1000 دنبال کننده را از دست می دهد

سرمایه گذار آمریکایی، مشترک آبی توییتر، ادعا می کند روزانه 1000 دنبال کننده را از دست می دهد

سرمایه گذار آمریکایی فاش می کند که علیرغم اشتراک آبی توییتر روزانه 1000 دنبال کننده را از دست می دهد

مارک کوبان، کارآفرین و سرمایه گذار میلیاردر اخیراً فاش کرد که با وجود پرداخت هزینه اشتراک توییتر بلو، روزانه نزدیک به 1000 دنبال کننده توییتر را از دست می دهد. او همچنین در تعاملی با CNBC به اشتراک گذاشت که توییت‌هایش نسبت به چند ماه پیش به میزان قابل توجهی افراد کمتری را دریافت می‌کنند.

او به CNBC گفت: “تصور کردم که در لیستی از توییتر هستم/ هستم که به عنوان دنبال کننده احتمالی، من را به کاربران جدید یا موجود نشان نمی دهد.” این تغییر خواهد کرد.

اگرچه آقای کوبان به تعداد فالوورها اهمیتی نمی دهد، اما در حال حاضر این موضوع مهم است زیرا او سعی دارد اخبار داروخانه آنلاین خود را منتشر کند.

در واقع، ماه گذشته او در توییتی از رئیس جدید توییتر، ایلان ماسک، پیشنهاداتی در مورد نحوه حفظ یا افزایش تعداد فالوورها درخواست کرد. میلیاردر فناوری پاسخی نداده است.

“برای مقابله با این، من فکر کردم آبی به من ترجیح داد و به حفظ یا رشد کاربران کمک کرد. پیشنهادی دارید؟” او روز جمعه در توییتی نوشت که 8.5 میلیون بازدید داشته است.

در ماه دسامبر، ایلان ماسک نیز با مشکل مشابهی مواجه شد و از اینکه پست‌هایش لایک و ریتوییت کمتری نسبت به معمول دریافت می‌کنند، شکایت کرد. طبق گزارش پلتفرم، او ظاهراً یک مهندس نرم‌افزار را به دلیل گفتن اینکه “علاقه عمومی به شیطنت‌های او در حال کاهش است” اخراج کرد.

آقای کوبان در پست دیگری از رویکرد جدید توییتر انتقاد کرد. وی گفت: “رویکردن به چک های میراثی اشتباه بزرگی است.” او این توییت را پس از حذف تیک آبی از حساب‌های تایید شده قبلی توسط توییتر منتشر کرد.

“100 راه وجود داشت [Musk] کوبان می نویسد: «برابری طلبی از همه بدتر بود.»

آقای کوبان که در سپتامبر 2008 به توییتر پیوست، هنوز 8.8 میلیون دنبال کننده سالم در این پلتفرم دارد.