اعتراض نخست وزیر سابق بریتانیا به خاطر اقلام گمشده 15000 دلاری – RT World News

بر اساس گزارش‌ها، حمام و دمپایی از خانه‌ای که لیز تراس، وزیر امور خارجه وقت آمریکا در آن زندگی می‌کرد، در تابستان گذشته ناپدید شد.

به گزارش دیلی میل، لیز تراس، نخست وزیر سابق بریتانیا که پیش از این وزیر امور خارجه بریتانیا بود، با قبض هنگفتی برای غذا و نوشیدنی و همچنین اقلام گم شده از املاکی که در دوران تصدی دیپلمات ارشد بریتانیا در آن زندگی می کرد، مواجه است. گزارش شده است. گفته می شود که این سیاستمدار محافظه کار بخشی از این لایحه را به چالش می کشد.

در مقاله ای در روز شنبه، میل مدعی شد که دولت بریتانیا از تراس خواسته است 12000 پوند (15000 دلار) بپردازد. در میان اقلامی که بنا بر گزارش ها تابستان گذشته از Chevening، خانه روستایی قرن هفدهمی این ایالت ناپدید شده بود، حمام و دمپایی بود.

بر اساس این روزنامه، تراس در آگوست گذشته چندین بار با دستیاران نزدیک خود در Chevening گرد هم آمده بود، زیرا آماده می شد تا زمام امور در خیابان داونینگ را از نخست وزیر مستعفی بوریس جانسون به دست بگیرد.

یک منبع ناشناس به میل گفت:لیز از Chevening به عنوان یک مینی شماره ده استفاده می کرد و جلساتی را با حلقه درونی خود برگزار می کرد که اغلب به مهمانی در شب تبدیل می شد.


رد کوکائین در خلوتگاه نخست وزیر سابق بریتانیا پیدا شد - گاردین

اکنون کابینه ظاهراً اصرار دارد که او هزینه‌های متحمل شده در جریان آنچه را که مقامات گزارش می‌کنند به عنوان یک “تقویت می‌کند”.سری مهمانی های تابستانیکه هیچ ربطی به تجارت دولتی نداشت.

سخنگوی تراس به این رسانه گفت کهلیز همیشه هزینه های مهمانان شخصی خود در Chevening را پرداخت می کرد.نماینده او اصرار داشت که فاکتور از هر دو تشکیل شده است.هزینه هایی برای شخص او و هزینه های مربوط به تجارت رسمی دولتی” شامل کارمندان ارشد دولتی.

سخنگوی نخست‌وزیر سابق خاطرنشان کرد که مورد دوم سهم شیر از لایحه را تشکیل می‌دهد و اضافه کرد که تراس خواستار تفکیک این دو مقوله شده بود.

نماینده او همچنین توضیح داد که تراس درخواست کرده استفاکتور دقیققبل از اینکه او با حل و فصل آن موافقت کند.

تابستان گذشته تراس در Chevening در مرکز داستان دیگری بود که توسط گاردین در دسامبر 2022 گزارش شد. این روزنامه در آن زمان ادعا کرد که کارکنانی که در عمارت کار می کردند پودر سفید رنگی را پیدا کردند که معلوم شد کوکائین بوده است. دو مهمانی با حضور او

با این حال، این روزنامه تاکید کرد که هیچ نشانه ای وجود ندارد که خود تراس از این ماده مخدر استفاده کرده باشد یا از اینکه فردی در Chevening آن را مصرف کرده است، آگاه بوده است.

نخست وزیر سابق، به نوبه خود، این اتهامات را رد کرد و گفت:مطلقا نادرست

تراس که در اوایل سپتامبر سال 2022 سمت نخست وزیری بریتانیا را بر عهده گرفت، مجبور شد در 20 اکتبر از سمت خود کناره گیری کند و به این ترتیب کوتاه مدت ترین نخست وزیر در تاریخ این کشور شود. پیش از سقوط او تلاشی برای کاهش تورم فزاینده با بودجه کوچکی که توسط کابینه او ارائه شده بود، صورت گرفت. اما با شکست مواجه شد و بازارها را دچار آشفتگی کرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: