سردبیر مجله به دلیل مقاله تولید شده توسط هوش مصنوعی – اخبار RT World

اوایل این هفته، هفته نامه آلمانی ‘Die Aktuelle’ مصاحبه ای را منتشر کرد که ادعا می کرد با مسابقه دهنده مشهور میشائیل شوماخر انجام شده است.

اتکا به هوش مصنوعی (AI) به قیمت کار سردبیر مجله آلمانی Die Aktuelle تمام شده است. زمانی که معلوم شد مصاحبه ای با مایکل شوماخر، راننده سابق مسابقات فرمول یک، که اوایل این هفته منتشر شد، با کمک فناوری ساخته شده بود، رسوایی به راه افتاد.

گروه رسانه‌ای Funke که صاحب مجله است، اواخر روز جمعه بیانیه‌ای صادر کرد و از خانواده مسابقه‌دهنده عذرخواهی کرد، کسی که از زمانی که او در اواخر سال 2013 در یک حادثه اسکی دچار آسیب مغزی شدید شد، از دسترسی عمومی خارج بود.

این مقاله بی مزه و گمراه کننده نباید ظاهر می شد. این به هیچ وجه استانداردهای روزنامه نگاری را که ما – و خوانندگان ما – از ناشری مانند فونک انتظار داریم، برآورده نمی کند. مدیر عامل شرکت بیانکا پولمن نوشت.

او افزود که شرکت راه خود را از سردبیر Die Aktuelle آن هافمن جدا کرده است. “با اثر فوری.”

نسخه این هفته این مجله عکس شوماخر روی جلد خود با کتیبه ای داشت. مایکل شوماخر: اولین مصاحبه! در زیر، با چاپ کوچکتر، این رسانه هشدار داده است “به نظر فریبنده درست است.”

بیشتر بخوانید:
شکایت خانواده شوماخر از مجله به دلیل مصاحبه با هوش مصنوعی

تنها در خود مقاله است که ‘Die Aktuelle’ روشن می کند که این قطعه از یک وب سایت گرفته شده است. “این مربوط به هوش مصنوعی است که به اختصار AI نامیده می شود.”

خانواده شوماخر به خبرگزاری DPA گفته اند که قصد دارند با توجه به این انتشار اقدام قانونی انجام دهند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: