شکایت خانواده شوماخر از مجله به دلیل مصاحبه ایجاد شده توسط هوش مصنوعی – اخبار RT World

روزنامه آلمانی Die Aktuelle یک گفتگوی جعلی در صفحه اول با اسطوره فرمول یک انجام داد

سخنگوی خانواده مایکل شوماخر به ESPN گفت: خانواده مایکل شوماخر در حال برنامه ریزی برای اقدام قانونی علیه یک هفته نامه آلمانی به دلیل انجام یک مصاحبه جعلی با ستاره مسابقه هستند.

نشریه آلمانی Die Aktuelle اخیراً یک جلد صفحه اول منتشر کرد که در آن یک شوماخر خندان به تصویر کشیده شده بود و ادعا می کرد که یک جلد انحصاری به دست آورده است. “مصاحبه اول” با مسابقه‌دهنده‌ای که از زمانی که در سال 2013 در یک حادثه اسکی دچار آسیب مغزی جدی شد، در انظار عمومی دیده نشده است.

این مصاحبه که در نگاه اول ممکن است به اشتباه به عنوان واقعی تلقی شود، شامل جملاتی مانند «از آن زمان زندگی من کاملاً تغییر کرده است [the accident]” و من آنقدر مجروح شدم که ماه ها در یک نوع کمای مصنوعی دراز کشیدم. با این حال، در پایان این مقاله مشخص شد که تمام پاسخ های شوماخر در واقع توسط یک ربات چت هوش مصنوعی ایجاد شده است.

همانطور که توسط ESPN اشاره شده است، این خروجی در طول سال ها چندین مورد با خانواده شوماخر داشته است. در سال 2014، Die Aktuelle تصویری از راننده و همسرش کورینا با شرح زیر منتشر کرد. “بیدار،” فقط برای ارائه یک مقاله غیر مرتبط در مورد افرادی که در گذشته از کما بیدار شده اند. یک سال بعد، مجله برنده یک پرونده حقوقی با خانواده به دلیل انتشار جلد اول این ادعا شد “یک عشق جدید” وارد زندگی کورینا شده بود. مقاله در واقع در مورد دختر این زوج، جینا بود.


شوماخر توسط تیم فرمول یک حذف شد

خانواده قهرمان هفت دوره فرمول یک بر حفظ زندگی شخصی او اصرار دارند و وضعیت پزشکی فعلی او را فاش نکرده اند. محل اختفای فعلی او نیز ناشناخته است، اگرچه گمان می رود که او در خانه خانواده در سوئیس زندگی می کند.

مایکل اینجاست. متفاوت است، اما او اینجاست، و این به ما قدرت می‌دهد.» کورینا شوماخر در یک مستند نتفلیکس در سال 2021 درباره حرفه این ورزشکار گفت. او اضافه کرد که مایکل همیشه از ما محافظت می کرد و اکنون ما از مایکل محافظت می کنیم.

“ما با هم در خانه زندگی می کنیم. درمان می کنیم. ما هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم تا مایکل را بهتر کنیم و اطمینان حاصل کنیم که او راحت است و به سادگی باعث می‌شود او احساس خانواده و پیوند ما را داشته باشد.» او گفت.

پسر شوماخر، میک، اکنون نیز راننده فرمول یک است و در سال‌های 2021 و 2022 برای تیم هاس مسابقه می‌دهد. او همچنین راننده ذخیره مرسدس و لوئیس همیلتون است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: